هدف نظام مهندسی هویت بخشی به جوانان و دانش آموختگان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی

هدف نظام مهندسی هویت بخشی به جوانان و دانش آموختگان

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی بیان کرد: هدف این سازمان هویت بخشی به جوانان و دانش آموختگان دانشگاه ها و ارائه آموزشهای لازم به مهندسین در این حوزه است.

کد خبر: 971018002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ - ۷:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی بیان کرد: هدف این سازمان هویت بخشی به جوانان و دانش آموختگان دانشگاه ها و ارائه آموزشهای لازم به مهندسین در این حوزه است.

هدف نظام مهندسی هویت بخشی به جوانان و دانش آموختگان

هدف نظام مهندسی هویت بخشی به جوانان و دانش آموختگان

هدف نظام مهندسی هویت  بخشی به جوانان و دانش آموختگان است

محمدعلی قنادزاده در جلسه با مدیران و فعالان بخش کشاورزی نیشابور گفت: تعداد دانش آموختگان رشته های مهندسی در این بخش کم نیست اما به دلیل این که عرصه ها و اهداف مشخص نشده است در مشاغل غیر مرتبط مشغول کار شده اند‌.

قنادزاده با عنوان این که از نظر مدیران فنی بخش کشاورزی در استان با کمبود روبرو هستیم ادامه داد: یکی از برنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای دانش آموختگان در این بخش صدور پروانه های اشتغال و آموزش کارشناسان رسمی است.

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی افزود: این سازمان دارای هفده هزار و پانصد و پنجاه عضو در استان است که نیشابور با بیش از ۱ هزار عضو یکی ‌از شهرستانهای برتر استان در این زمینه است.

وی اظهار داشت: مهم ترین دغدغه با توجه به اقلیم منطقه و کم‌ آبی بهبود عملکرد محصولات دامی و کشاورزی است تا به ازای هر لیتر آب محصول بیش تری تولید کنیم.
قنادزاده افزود: در حوزه بهره وری و مدیریت آب آموزشهای لازم به کارشناسان و مهندسین ارائه می گردد و پیمانکارانی که قصد ورود به این حوزه را داشتند از طریق آزمون سازمان نظام مهندسی مجوز لازم را دریافت کرده اند.

هدف نظام مهندسی هویت بخشی به جوانان و دانش آموختگان

قنادزاده با عنوان این که بیست و چهار هزار دستگاه ماشین کشاورزی قابل پلاک گذاری در استان وجود دارد خاطر نشان کرد: تا به حال پانزده هزار دستگاه از این ماشین آلات پلاک گذاری شده و تا پایان سال تمام آن ها پلاک گذاری می گردد.
مرکز شهرستان چهارصد و پنجاه هزار نفری نیشابور در صد و بیست و هفت کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۷
673 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0