مشکل داوطلبان با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی در مسیر حل شدن خبرهای خوب در راه است

مشکل داوطلبان با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی در مسیر حل شدن

به نظر می رسد یکی از اصلی ترین مشکلات برای مهندسانی که داوطلب اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند و در مدرک تحصیلی آنها پیشوندهای تکنولوژی و یا علمی کاربردی در شده حل شده است. در نامه ای که به امضای مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، به حامد مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، رسیده نظر مساعد وزارت علوم برای حل مشکل داوطلبان با مدرک تحصیلی تکنولوژی و علمی کاربردی اعلام شده است.

کد خبر: 970924016 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آذر ۹۷ - ۸:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به نظر می رسید یکی از اصلی ترین مشکلات برای مهندسانی که داوطلب اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند و در مدرک تحصیلی آنها پیشوندهای تکنولوژی و یا علمی کاربردی بوده در حال شدن است. در نامه ای که اوایل سال ۹۷  به امضای مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، به حامد مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، رسیده نظر مساعد وزارت علوم برای حل مشکل داوطلبان با مدرک تحصیلی تکنولوژی و علمی کاربردی اعلام شده است.

مشکل داوطلبان با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی در مسیر حل شدن

مشکل داوطلبان با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی در مسیر حل شدن

مشکل داوطلبان با پیشوند تکنولوژی و علمی  کاربردی در مسیر حل شدن

متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر حامد مظاهریان معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی؛ با سلام و احترام بازگشت به مکاتبات انجام شده به استحضار می رساند که در سال ۱۳۸۷ بر اساس پیشنهاد ارایه شده از سوی گروه مهندسی و تایید شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان رن های ۷ گانه گروه مهندسی ساختمان (معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی ساختمان، تاسیسات برقی، نقشه برداری، ترافیک، و شهرسازی) به مهندسی تکنولوژی، تغيير نام بافت. در بررسی های به عمل آمده در کبه های کارشناسی این مهارت، مشخص شد که چنانچه دوره های کاردانی با کارشناسی ناپیوسته و با دوره های کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپرسه (با مدارک دارای پینوند نکنولوزی و با علمی-کاربردی) در این رشته های منطبق و همراستا باشند. مدارک دانش آموختگان این دوره ها هم تراز ارزیابی شوند.

مشکل داوطلبان با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی در مسیر حل شدن

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

همه آنچه که باید درباره آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی بدانیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۷
1422 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0