جلسه هم اندیشی

جلسه هم اندیشی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باحضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باحضور رییس و دبیران اجرایی شورای مرکزی روز چهارشنبه مورخ 1395/12/4برگزارشد

کد خبر: 8877 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اسفند ۹۵ - ۱:۰۴ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،جلسه هم اندیشی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باحضور رییس و دبیران اجرایی شورای مرکزی روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۴برگزارشد جلسه هم اندیشی سازمان ثبت اسناد باحضور رییس سازمان

جلسه هم اندیشی سازمان ثبت اسناد باحضور رییس سازمان

جلسه هم اندیشی سازمان ثبت اسناد باحضور رییس سازمان

جلسه هم اندیشی سازمان ثبت اسناد باحضور رییس سازمان

در این جلسه معاونت امور املاک و کاداستر ثبت اسناد و املاک کشور ،مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،مدیرکل ثبت و اسناد و املاک استان تهران ،دبیر کمیته مشترک راهبردی تهیه نقشه های تفکیکی کشور،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تبریزو عضو هیات مدیره فارس و خزانه دار نظام مهندسی گیلان حضور داشتند.

مهندس بابایی گفت: ۴۰۰۰مهندس نقشه بردار در کل کشور  با تفاهم نامه بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان ثبت اسناد در حال فعالیت هستندو نزدیک به ۶۰۰نفر آموزش های لازم را دیده اند و تاکنون بیش از ۲۷۰میلیون متر مربع تفکیک انجام شده است وی در ادامه اظهار داشت سامانه ارجاع در تهران بصورت جامع و در استانهای زنجان ،فارس در حال اجرا است .

مهندس رجبی در جلسه بامدیران  و معاونان سازمان ثبت اسناد کشور گفت:در سازمان نظام مهندسی ساختمان ظرفیت هایی نهفته است که آن سرمایه ملی است.


مهندس رجبی تصریح کرداز ظرفیت های قانونی برای ایجاد سیستم بازرسی در حوزه خدمات نقشه برداری استفاده خواهیم کرد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت:کمیته تشخیص صلاحیت نظارت عالیه برای خدمات نقشه برداری تشکیل خواهد شد.
مهندس میرصادق سعادتیان مدیر  کل ثبت و اسناد املاک استان تهران : در قانون و آئین نامه حد نگار کاداستر واگذاری قسمتی از کار اداره ثبت به نظام به صراحت نوشته شده است همچنین ادامه داد که این واگذاری باعث کاهش هزینه ها و ترددهای شهری شده است.
صعید زرندی نیز تصریح کرد که تفاهم نامه ثبت که با سازمان نظام مهندسی ساختمان اجرایی شده است بسیاری از مشکلات مردم راکم کرده است و راهکار مشکلات پیش آمده با هم اندیشی سازمان نظام مهندسی ساختمان برطرف خواهد شد.

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۵
1109 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0