حضور محمدرضا خلف باغی در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها حضور محمدرضا خلف باغی در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها

حضور محمدرضا خلف باغی در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها

حضور محمدرضا خلف باغی در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها ، اتفاق افتاد. نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای دستاوردهای جدید است

کد خبر: 000727004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مهر ۰۰ - ۲:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حضور محمدرضا خلف باغی در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها ، اتفاق افتاد. نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای دستاوردهای جدید است

حضور محمدرضا خلف باغی در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها

حضور محمدرضا خلف باغی در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها
رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد بیان کرد:
نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای دستاوردهای جدید است
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با تاکید بر اینکه نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای دستاوردهای جدید است، ادامه داد: نمایشگاه ها دریچه خوبی برای انتقال دانش و تجارب نوین و فرصت تعامل بی نظیری را در اختیار همه بهره برداران و بازدیدکنندگان قرار می دهد.
محمدرضا خلف باغی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ضمن حضور در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها، تصریح کرد: نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای پیشرفتها و دستاوردهای جدید است که بازدید از آنها میتواند باعث پیشرفت و انتقال فن آوریهای نوین و گامی به سمت ارتقاء بهره وری و استفاده از داده های جدید باشد.
خلف باغی، استقبال از دهمین نمایشگاه کشاورزی را نشان از علاقه بازدیدکنندگان به توسعه دانش و فناوری حوزه ‌های کشاورزی، دام و طیور،آبزیان، کود‌های شیمیایی و ماشین آلات دانست و ادامه داد: در این نمایشگاه نود و یک شرکت کننده، آخرین دستاورد‌های خود را در زمینه های کشاورزی، دام، طیور و صنایع وابسته به نمایش گذاشته اند.
رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد اظهار داشت: نمایشگاه ها دریچه خوبی برای انتقال دانش و تجارب نوین و فرصت تعامل بی نظیری را در اختیار همه بهره برداران و بازدیدکنندگان قرار می دهد.
وی، شرکت در نمایشگاه ‌ها را فرصتی برای آشنایی بهره برداران با توانمندی‌ های به روز دانست و ادامه داد: تولید کنندگان می بایست، فرصت را غنیمت شمرده و از فضای ایجاد شده بهره گیری کنند.
وی، مهم‌ترین هدف از حضور این سازمان در نمایشگاه را معرفی کارشناسان به ویژه کارشناسان کشاورزی و دامپروری جهت بالابردن نقش دانش در افزایش کمی و کیفی محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و دامی، به بهره‌برداران عنوان کرد.
قابل ذکر است: در این نمایشگاه معاون اقتصادی استاندار، فرماندارشهرستان یزد و اشکذر، رییس سازمان صمت، رییس سازمان نظام دامپزشکی، مدیرکل اداره منابع طبیعی استان، معاون خدمات شهری، رییس سازمان سیماو منظر شهرداری و اعضای شورای سازمان، کارشناسان و … از غرفه نظام مهندسی بازدید کردند.
قابل ذکر است: دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته با حضور مسئولین اجرایی استان ببستم مهرماه افتتاح شد و در ببست و سوم مهرماه با حضور فرماندار و تقدیر از غرفه های برتر به کار خود پایان داد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مهر ۰۰
446 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0