حضور حسین بشیر در همایش دوام سازه‌های بتنی شهری در تالار شهر مشهد حضور حسین بشیر در همایش دوام سازه‌های بتنی شهری در تالار شهر مشهد

حضور حسین بشیر در همایش دوام سازه‌های بتنی شهری در تالار شهر مشهد

حضور حسین بشیر در همایش دوام سازه‌های بتنی شهری در تالار شهر مشهد ، باید از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان هم بابت شرکت پرشور در این همایش‌ها تشکر کرد

کد خبر: 020404009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۰۲ - ۵:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حضور حسین بشیر در همایش دوام سازه‌های بتنی شهری در تالار شهر مشهد ، باید از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان هم بابت شرکت پرشور در این همایش‌ها تشکر کرد

حضور حسین بشیر در همایش دوام سازه‌های بتنی شهری در تالار شهر مشهد

حضور حسین بشیر در همایش دوام سازه‌های بتنی شهری در تالار شهر مشهد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی بیان داشت؛
برگزاری همایش‌های علمی برای به‌روزرسانی دانش مهندسی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی همایش‌های مختلف علمی و ملی را برای به روز رسانی دانش مهندسی اعضای خود برگزار می‌کند.
حسین بشیر در همایش دوام سازه‌های بتنی شهری که در تالار شهر مشهد برگزار گردید، ضمن تشکر از شهرداری مشهد و شهرداری منطقه هفت برای همراهی در برگزاری این همایش افزود: در دوره نهم نظام مهندسی ساختمان استان سعی شده است تا برگزاری همایش‌های آموزشی حتی در سطح ملی بسیار خوب برگزار گردد و رونق بگیرد.
بشیر ادامه داد: همایش‌های بلندمرتبه سازی، متروپل، صنعت برق و … در زمینه های مختلف در جهت بسترسازی آموزشی و تقویت دانش مهندسان در سطح ملی برگزار شده است. این‌ها مسائلی هستند که هم باید آموزش ببینیم هم به روز باشیم و با مسائل روز دنیا نیز آشنا شویم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با بیان اینکه باید از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان هم بابت شرکت پرشور در این همایش‌ها تشکر کرد، گفت: حضور در این همایش‌های آموزشی باعث افزایش تخصص اعضا خواهد بود.
وی تصریح کرد: جوانان مهندس باید در مسائل ساختمان‌ها در هر قسمتی که مشغول هستند با علاقه‌مندی کار کنند طوری که انگار قرار است این ساختمان‌ها به عنوان تجربه کاری و اثر باقیمانده خود یاد شوند.
وی افزود: به این شکل است که مهندسان هم خودشان و وجدان‌شان راحت است و هم سرمایه ملی و اجتماعی حفظ می‌شود. و مهم‌تر از همه از دخالت افراد سودجو و فاقد صلاحیت جلوگیری می‌شود.
بشیر تصریح کرد: مهندسان باید سعی کنند تسلط کافی و جرات لازم را برای اجرا و ساخت پروژه‌ها به دست آورند.
وی هم‌چنین در مورد دوام‌سازه‌ها اظهار کرد: اگر سازه‌ها درست اجرا شوند این مسائل هم حل می‌شوند. در مشهد از لحاظ تولید و کاربرد بتن غنی هستیم اما از لحاظ فرهنگی، آنطور که لازم است از آن استفاده نشده و اعتقاد لازم به بتن وجود ندارد در حالی که در دیگر استان‌ها استفاده از بتن بیشتر است.
در ادامه این مراسم، ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز طی سخنرانی بر ایمنی سازه‌ها تاکید داشت.
مروتی، نایب رئیس کمیسیون تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و شکرچی‌زاده، رئیس انستیتو مصالح ساختمانی از تهران نیز در این همایش حضور داشتند و در مورد سازه‌های بتنی، مباحث آموزشی ارائه کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۰۲
177 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0