برگزاری مجمع عمومي فوق العاده نوبت دوم سازمان حضور تیم های تیراندازی گیلان در مسابقات کشوری

حضور تیم های تیراندازی گیلان در مسابقات کشوری نظام مهندسی ورزشي

سرمربی تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان با اشاره به برگزاری تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان در بیست و چهارم و بیست و پنجم اسفند ماه امسال، بیان کرد: 4 تیم تفنگ و تپانچه از استان گیلان در مسابقات کشوری سازمان نظام مهندسی ساختمان حضور می ‌یابند.

کد خبر: 961216013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ - ۵:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، سرمربی تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان با اشاره به برگزاری تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان در بیست و چهارم و بیست و پنجم اسفند ماه امسال، بیان کرد: ۴ تیم تفنگ و تپانچه از استان گیلان در مسابقات کشوری سازمان نظام مهندسی ساختمان حضور می ‌یابند.

حضور تیم های تیراندازی گیلان در مسابقات کشوری نظام مهندسی ورزشي

حضور تیم های تیراندازی گیلان در مسابقات کشوری نظام مهندسی ورزشي

تیم های تیراندازی گیلان در مسابقات  کشوری نظام مهندسی ورزشي حضور داشتند

ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان بهمراه ریاست کمیته ورزش سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان از روند تمرینات تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان بازدید نمودند.
محمدصادق زارع، سرمربی تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان در این دیدار با تشکر از حمایت‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان از ورزش و خصوصا رشته تیراندازی، حضور و عنایت نماینده اداره کل راه و شهرسازی و مسئول کمیته ورزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان را در تمرینات ورزشکاران تیراندازی این سازمان، جهت افزایش روحیه و انگیزه ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری بسیار موثر و ارزشمند دانست.
زارع با ارائه گزارشی از روند تمرینات و میزان آمادگی تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان، اظهار داشت: هیات تیراندازی استان با هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان اقدام به برگزاری یک دوره اردوی آماده سازی برای حضور در مسابقات کشوری سازمان نظام مهندسی ساختمان کرده که تا به حال هجده نشست تمرینی برگزار گردیده است.
وی با تاکید بر این که مسابقات کشوری تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان در بیست و چهارم و بیست و پنجم اسفند ماه امسال به میزبانی استان مازندران برگزار می‌ شود، ادامه داد: ۴ تیم تفنگ و تپانچه از استان گیلان در مسابقات کشوری سازمان نظام مهندسی ساختمان حضور می‌ یابند و با توجه به برنامه‌ های تمرینی این تیم‌ ها، ورزشکاران عضو تیم از آمادگی نسبی لازم برخوردار هستند.
وی افزود: تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان تا به حال طی پنج مرحله در این مسابقات شرکت کرده است که موفق به کسب عناوین قهرمانی در سه مرحله این مسابقات شده است.

حضور تیم های تیراندازی گیلان در مسابقات کشوری نظام مهندسی ورزشي

سرمربی تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ادامه داد: تیم ‌های شرکت کننده از دیگر استان‌ های کشور از نظر کیفی و فنی رشد قابل توجهی داشتند و مهم ترین رقبای ما در این رقابت ‌ها تیم‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، اصفهان و بوشهر هستند.
علی مبصر، عضو هیات مدیره و رئیس کمیته ورزش سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در ادامه این دیدار، بیان کرد: کمیته ورزش نظام با توجه به کثرت اعضا، تلاش در همگانی کردن ورزش دارد تا امکان ورزش برای اکثر اعضا فراهم گردد.
مبصر گفت: کمیته ورزش سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان برای رشته ‌هایی که طی سال ‌های گذشته در ابعاد قهرمانی فعالیت داشته و موفقیت ‌هایی هم کسب کرده، تمهیداتی اندیشیده تا هم چنان در کسب سکوهای قهرمانی موفق ظاهر گردند.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، استفاده از ظرفیت‌ های هیات ‌های ورزشی در استان را لازمه رشد و توسعه در امر ورزش خواند و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با هماهنگی و بهره گیری از این ظرفیت ‌ها توانسته در کسب سکوهای قهرمانی در سطح کشور خوش بدرخشد و از جایگاه ویژه ‌ای برخوردار گردد.
وی، با اشاره به موفقیت ‌های تیم تیراندازی این سازمان در دوره‌ های گذشته، از ورزشکاران خواست تا با تلاش، همیت و بهره مندی از توصیه‌ های فنی مربیان، بهترین عملکرد خود را در این مسابقات به نمایش بگذارند و با کسب عناوین قهرمانی یاد خاطره مرحوم مهندس «سجاد زحمت کش»از قهرمانان با اخلاق تیم گیلان در سال ‌های گذشته بود، را زنده نگه دارند.
در ادامه سید حمیدرضا موسوی عربانی، ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، خاطر نشان ساخت: رشته تیراندازی از جمله رشته‌ های ورزشی مورد تاکید دین مبین اسلام است که در پیشرفت ابعاد روحی و استقامت ورزشکاران این رشته خیلی تاثیر گذار است.
موسوی عنوان کرد: بعنوان ورزشکار رشته تفنگ، تاکنون افتخار حضور در تمرینات و شرکت در دو دوره مسابقات نظام مهندسی کشور در کنار جناب زارع از مربیان ارزشمند کشوری و دیگر تیراندازان تیم نظام مهندسی گیلان را داشتم.
وی با آرزوی موفقیت برای تیم تیراندازی گیلان یاد آور شد: با توجه به حمایت ‌های کمیته ورزش سازمان برای بیشبرد اهداف ورزشی در ابعاد همگانی و قهرمانی و هم چنین برگزاری تمرینات منظم و فنی توسط هیات تیراندازی گیلان، امیدوار هستیم شاهد موفقیت تیم نظام مهندسی ساختمان گیلان در این مسابقات باشیم.
لازم به ذکر است؛ در خاتمه به اعضای تیم نظام مهندسی ساختمان گیلان هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.

منبع : گیلان آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی مهر ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اسفند ۹۶
852 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0