حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها، زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها، زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت

حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها، زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت

حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها، زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت ، کشف بازارهای جدید و پویایی این صنعت می شود

کد خبر: 010318006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ خرداد ۰۱ - ۵:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها، زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت ، کشف بازارهای جدید و پویایی این صنعت می شود

حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها، زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت

حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها، زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد:
برپایی «نمایشگاه» سبب تحرک و پویایی صنعت ساختمان میشود
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اظهار داشت: حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها میتواند زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت، کشف بازارهای جدید و پویایی این صنعت شود.
محمدرضا آلوستانی شامگاه ۳ شنبه در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گرگان گفت: حضور فعالان صنعت ساختمان می ‌تواند زمینه فروش مستقیم کالاها و تبلیغ موثر خدمات و کالاهای تولیدی در بخش ساختمان را افزایش دهد.
وی گفت: یکی از مشکلات فعلی صنعت ساختمان فاصله زیاد بین تولیدکنندگان و بازار مصرف است که برپایی نمایشگاه ها میتواند با حذف فاصله بین مشتری و تولیدکننده زمینه رونق بیشتر صنعت ساختمان را به دنبال داشته باشد.
آلوستانی تصریح کرد: حضور در نمایشگاهها میتواند زمینه معرفی تولیدکنندگان صنعت ساختمان را به بازارهای نوظهور فراهم کرده و عاملی موثر در تحرک و پویایی صنعت ساختمان باشد.
وی افزود: محصولات و خدمات متنوعی در بخش ساختمانی وجود دارند که توسط شرکتهای کوچک و بزرگ به مشتریان ارائه می گردند.
وی گفت: برگزاری نمایشگاه بین المللی میتواند این فرصت را برای شرکتها، تولیدکنندگان و بازرگانان این حوزه فراهم سازد تا فعالیتهای خود را به هزاران مخاطب معرفی کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اظهار داشت: از سوی دیگر، آن دسته از افرادی که محصولی برای ارائه ندارند و جزو مهندسان و پیمانکاران صنعت ساختمان محسوب می گردند، هم می توانند با شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع ساختمانی با آخرین محصولات، فناوریها و تجهیزات ساخت و ساز آشنا گردند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ خرداد ۰۱
345 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0