نگاه این دوره هیأت رئیسه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شهرستانها است ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

نگاه این دوره هیأت رئیسه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شهرستانها است

سیف الله علی نیا با عنوان این که دفاتر نمایندگی خط مقدم فعالیتهای حرفه ای و صنفی هستند، بیان کرد: نگاه این دوره هیأت رئیسه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شهرستانها است.

کد خبر: 970227011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، سیف الله علی نیا با عنوان این که دفاتر نمایندگی خط مقدم فعالیتهای حرفه ای و صنفی هستند، بیان کرد: نگاه این دوره هیأت رئیسه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شهرستانها است.

نگاه این دوره هیأت رئیسه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شهرستانها است

نگاه این دوره هیأت رئیسه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شهرستانها است

نگاه این دوره هیأت رئیسه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در  شهرستانها است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نشست هم اندیشی همکاران روابط عمومی ستاد و دفاتر نمایندگی سازمان که بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید در اظهاراتی به جایگاه و اهمیت روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی سازمان در مرحله جدیدی از فعالیتهای سازمان قرار گرفت و نگاه به این بخش متفاوت از گذشته است و در صددیم از جایگاه روابط عمومی به نحو مطلوب در سطح دفاتر نمایندگی استان بهره گیری کنیم.
علی نیا ادامه داد: در چارت سازمانی روابط عمومی زیر مجموعه بالاترین مقام دستگاه دیده میشود و این موضوع بیانگر اهمیت و جایگاه این واحد است.
وی ادامه داد: با توجه به این که در عصر اطلاعات و ارتباطات قرار داریم و از طرف دیگر با توجه به ظهور فناوریهای جدید و نوین در حوزه ارتباطات، نقش و اهمیت روابط عمومی را در سازمانها دو چندان مینماید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران افزود: امروزه روابط عمومیها نقش مشاور را برای مدیریت سازمان ایفا میکنند و قدرت تشخیص و استتنتاج از ویژگیهایی است که روابط عمومی باید داشته باشد.
علی نیا تصریح کرد: امروز سازمانهای نظام مهندسی در سطح کشور، فرصت بی نظیری را در ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی به مردم ایفا می کنند، آیا ما توانستیم سازمان را بدرستی به مردم معرفی کنیم؟
عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار داشت: مجموعه عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در بخشهای مختلف بیانگر بازدهی و حجم بالای فعالیت این سازمان است اما پرسشی که مطرح میشود اینست که آیا مردم نسبت به این سازمان نگاه حمایتی دارند ؟
وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت رابطین روابط عمومی در دفاتر نمایندگی افزود: دفاتر نمایندگی خط مقدم فعالیتهای حرفه ای و صنفی هستند. این رسالت همکاران روابط عمومی در دفاتر است که این دیدگاه را به مردم انتقال دهند. نقاط قوت را به جامعه معرفی و مسائلی که از طرف مردم مطرح میشود را به سازمان انتقال دهند. نگاه این دوره هیأت رئیسه در ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شهرستانها است.

نگاه این دوره هیأت رئیسه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شهرستانها است

در ادامه این نشست، مهری نایب رئیس اول سازمان با اشاره به برخی چالشها در حوزه روابط عمومی دفاتر نمایندگی، گفت: این چالشها باید بررسی گردد و سیاستهای کلی از طرف سازمان اعلام خواهد شد و دفاتر نمایندگی نیز میتوانند پیشنهادها و برنامه های خود را در چارچوب این سیاستها ارائه کنند. با توجه به این که برخی موضوعات منطقه ای هستند مطمئنا همکاران روابط عمومی دفاتر نمایندگی میتوانند تاثیر ویژه ای در این بخش داشته باشند.
نوراله زاره، نایب رئیس دوم سازمان با اشاره به نگاه افکار عمومی نسبت به سازمان، تصریح کرد: در بخش برون سازمانی با توجه به اختیارات و وظایفی که بعهده دفاتر نمایندگی گذاشته شده انتظار حداقلی و متعارف دیده نمیشود و باید با برنامه های منسجم و مشارکت تمامی دفاتر این نگاه در جامعه اصلاح گردد.
رزقی، دبیر سازمان در این نشست با عنوان این که سازمان نظام مهندسی همواره بخشی از وظایف دولت را به دوش داشته، ادامه داد: بدون هیچ بودجه دولتی این سازمان همواره بخش مهمی از مسئولیتهای دولت را به انجام رسانده و این موضوع باید به اطلاع مردم رسانده شود.
سفیدگر، خزانه دار سازمان نیز در این نشست با عنوان این که همکاران روابط عمومی در دفاتر باید چشم و گوش سازمان باشند، خاطر نشان کرد: انتظار داریم که در حوزه ارتباط با همه بخشها از جمله پرسنل، جامعه مهندسی، دستگاههای اجرایی و مردم، همکاران روابط عمومی انعکاس دهنده عملکرد مجموعه به جامعه و انعکاس دهنده انتقادات، نواقص و آسیبها به سازمان باشند.
در ادامه این نشست هر یک از همکاران روابط عمومی دفاتر نمایندگی و ستاد سازمان به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

 

آزمون نظام مهندسی چیست؟

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۷
724 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0