لحاظ الگوی مناسب سازی معابر معلولین در نقشه کشی ها معاونت فرماندار اردستان بیان کرد:

نظام مهندسی اردستان الگوی مناسب سازی معابر معلولین را در نقشه کشی ها لحاظ کند

معاون فرمانداری اردستان، عنوان کرد: نظام مهندسی شهرستان موظف است در طراحی نقشه ها، مناسب سازی معابر برای معلولین را لحاظ کند.

کد خبر: 961021006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ دی ۹۶ - ۹:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، معاون فرمانداری اردستان، عنوان کرد: نظام مهندسی شهرستان موظف است در طراحی نقشه ها، مناسب سازی معابر برای معلولین را لحاظ کند.لحاظ الگوی مناسب سازی معابر معلولین در نقشه کشی ها

لحاظ الگوی مناسب سازی معابر معلولین در نقشه کشی ها

لحاظ الگوی مناسب سازی معابر معلولین در نقشه کشی ها

نظام مهندسی اردستان الگوی مناسب سازی معابر  معلولین را در نقشه کشی ها لحاظ کند

محمد تقی کیانی، در نشست کمیته مناسب سازی در فرمانداری اردستان، ادامه داد: براساس ماده دو جامع حمایت از معلولان تمامی وزارتخانه ها، موسسات و نهادهای دولتی و عمومی موظف هستند موارد مناسب سازی معلولان را فراهم کنند.
کیانی تصریح کرد: ارگان ها و ادارات موظف هستند در طراحی، تولید و ساخت ساختمانها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی به شکلی عمل کنند که امکان بهره مندی معلولین را داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: نظام مهندسی شهرستان موظف است در طراحی نقشه ها موارد مناسب سازی معلولان را لحاظ کرده و ملزم به رعایت بخش نامه ها و ابلاغیات باشد.
معاون فرمانداری اردستان با اشاره به این که کمیته مناسب سازی از سال هشتاد و سه مصوب شده، اظهار داشت: تا به حال ارگان ها و محل های عمومی الگوهای ورود و خروج مناسب معلولان را رعایت نکرده اند، باید با جدیت موضوع پی گیری گردد.

لحاظ الگوی مناسب سازی معابر معلولین در نقشه کشی ها

کیانی خاطر نشان کرد: شهرداریها و بخش داریها با توجه به این که باید برای همه ساختمان ها پایانکار صادر کنند، دقت لازم را در رعایت کردن الگوی مناسب سازی در ساختمان های اداری و عمومی داشته باشند.
وی یاد آور شد: اداره هایی که تا به حال مناسب سازی ورود و خروج معلولین به ادارات خود را انجام نداده اند برای این مهم اقدام کنند و در مورد اماکن مذهبی نیز با اداره اوقاف هماهنگی و نشست ها مورد نظر برگزار گردد.

منبع : صاحب نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ دی ۹۶
948 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0