خبر برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد از زبان مجتبی فرهمند خبر برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد از زبان مجتبی فرهمند

خبر برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد از زبان مجتبی فرهمند

خبر برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد از زبان مجتبی فرهمند ، اعلام شد. این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های مهم استان یزد به حساب می‌آید

کد خبر: 020621014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ شهریور ۰۲ - ۸:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، خبر برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد از زبان مجتبی فرهمند ، اعلام شد. این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های مهم استان یزد به حساب می‌آید

خبر برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد از زبان مجتبی فرهمند

خبر برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد از زبان مجتبی فرهمند
برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان اینکه تمامی مصالح مورد نیاز ساختمان‌سازی در یزد تولید می‌شود، از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد خبر داد.
مجتبی فرهمند در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سازی استان یزد، بیان کرد: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های مهم استان یزد به حساب می‌آید.
فرهمند با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها و عرضه محصولات در آن، تصریح کرد: اگر جایگاه نمایشگاه را در هر شهری بخواهیم تحلیل کنیم به این نتیجه می‌رسیم که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های شهر توسعه یافته حضور نمایشگاه‌های بین‌المللی در آن شهر است.
وی ادامه داد: به ویژه شهری همچون یزد که سابقه تاریخی و گردشگری دارد و یکی از محورهای توسعه آن گردشگری است، برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند در توسعه و رونق گردشگری و به دنبال آن توسعه اقتصادی استان داشته باشد.
وی افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان به علت نقش این صنعت در حوزه‌های مختلف تولیدات و محصولات کارخانجات و دامنه وسیع آن یکی از مهم‌ترین مهمترین نمایشگاه‌هایی است که در سراسر کشور برگزار می‌گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان استان یزد به علت اینکه به لحاظ معماری و ساختمانی و این برند ملی که ساختمان‌سازهای یزد در کل کشور دارند، از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه این رویداد به چهار روز خلاصه نمی‌شود، گفت: قبل و بعد از این نمایشگاه رویدادهای آموزشی مرتبط با صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی در یزد برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی که این نمایشگاه می‌تواند داشته باشد، اصلاح زنجیره ساخت و ساز در شهر یزد است، گفت: امروز متاسفانه به دلایل مختلف این زنجیره در استان یزد دچار عیب و نقص شده و این نقص هم مشکلات جدی به دنبال دارد.
فرهمند با تاکید بر اینکه در استان یزد تمامی مصالح ساختمانی در استان یزد تولید می‌شود و صرفا کلید و پریز برق در این استان تولید نمی‌شود، افزود: این نمایشگاه و رویداد می‌تواند محلی برای تلاقی و حضور چرخه صنعت ساختمان داشته باشد.
وی تصریح کرد: قطعا این بستر مناسبی است که بتوانیم توانمندی‌هایمان را در استان به نمایش بگذاریم و صرفا نگاه ما استانی نیست و در نمایشگاه امسال هفت استان کشور به معرفی توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۰۲
160 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0