لزوم اصلاح پروانه ساخت مجتمع در حال احداث در حریم خانه بروجردی‌ ها لزوم اصلاح پروانه ساخت مجتمع در حال احداث در حریم خانه بروجردی‌ ها

لزوم اصلاح پروانه ساخت مجتمع در حال احداث در حریم خانه بروجردی‌ ها

لزوم اصلاح پروانه ساخت مجتمع در حال احداث در حریم خانه بروجردی‌ ها ، کاربری ساختمان مذکور با کاربری ‌های مصوب طرح جامع وتفصیلی پیشنهادی مغایرت دارد

کد خبر: 990910003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ - ۹:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لزوم اصلاح پروانه ساخت مجتمع در حال احداث در حریم خانه بروجردی‌ ها ، کاربری ساختمان مذکور با کاربری ‌های مصوب طرح جامع وتفصیلی پیشنهادی مغایرت دارد

لزوم اصلاح پروانه ساخت مجتمع در حال احداث در حریم خانه بروجردی‌ ها

لزوم اصلاح پروانه ساخت مجتمع در حال احداث در حریم خانه بروجردی‌ ها
پروانه ساخت مجتمع در حریم خانه بروجردی‌ها باید اصلاح ‌گردد
دستور توقف عملیات ساخت و اقدامات اصلاحی جهت مجتمع در حال ساخت جنب خانه بروجردی ‌ها واقع در شهر کاشان، توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرداری کاشان ابلاغ شده است و تا حصول نتیجه پی‌گیری می‌شود.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، با تاکید بر توقف عملیات ساخت مجتمع در حال ساخت جنب خانه بروجردی‌ ها واقع در شهر کاشان، بیان داشت: کاربری ساختمان مذکور با کاربری ‌های مصوب طرح جامع وتفصیلی پیشنهادی مغایرت دارد.
سید عبدالرضا لقمانی ادامه داد: شهرداری کاشان موظف است اقدامات اصلاحی و صدور پروانه ساختمانی منطبق با کلیه ضوابط و مقررات شهرسازی انجام دهد. هم‌چنین نسبت به رعایت آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری و یا اخذ مصوبه از کمیسیون یاد شده اقدام کند.
لقمانی، ضمن تقدیر از پیگیری شهروندان کاشان و دوست‌داران میراث فرهنگی برای حفظ حریم منظر خانه بروجردی ‌ها، احساس مسئولیت اجتماعی و دلسوزی آنها را قابل تحسین دانست.
وی تصریح کرد: طبق ماده سی و پنج قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مواد سی و‌ هفت و سی و هشت آیین نامه اجرایی، مراجع صدور پروانه مکلف اند دستورات وزارت راه و شهرسازی در توقف عملیات و اصلاح در اسرع وقت انجام دهند و این موضوع تا حصول نتیجه و رفع تخلف پی‌گیری می ‌گردد.
وی عنوان کرد: پس از دریافت گزارشی از احداث و عملیات اجرایی مجتمع، جنب خانه بروجردی‌ ها، این اداره کل بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار داد و از طریق مکاتبه دستور توقف عملیات ساختمانی این پروژه را به شهرداری کاشان ابلاغ کرد.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: بدیهی است در صورت عدم توجه به مکاتبات مذکور و اقدام لازم توسط شهرداری کاشان، موضوع ضرورت توقف عملیات ساختمانی و برخورد با متخلفان به مراجع نظارتی و عندالزوم مراجع قضایی انعکاس می یابد تا با خاطیان احتمالی برخورد لازم صورت گیرد.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ آذر ۹۹
494 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0