لزوم واقعی شدن تعرفه خدمات نظام مهندسی| ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است لزوم واقعی شدن تعرفه خدمات نظام مهندسی| ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است

لزوم واقعی شدن تعرفه خدمات نظام مهندسی| ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است

لزوم واقعی شدن تعرفه خدمات نظام مهندسی| ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است ، سبطی، هم‌چنین حمایت کامل و همه جانبه خود را از جامعه مهندسی و واقعی شدن نرخ تعرفه خدمات مهندسی اعلام کرد

کد خبر: 010130004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ فروردین ۰۱ - ۱۰:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لزوم واقعی شدن تعرفه خدمات نظام مهندسی| ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است ، سبطی، هم‌چنین حمایت کامل و همه جانبه خود را از جامعه مهندسی و واقعی شدن نرخ تعرفه خدمات مهندسی اعلام کرد

لزوم واقعی شدن تعرفه خدمات نظام مهندسی| ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است

لزوم واقعی شدن تعرفه خدمات نظام مهندسی| ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است
شهردار گرگان بیان داشت؛
لزوم واقعی شدن تعرفه خدمات نظام مهندسی| ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است
شهردار گرگان نظام مهندسی برای ارائه خدمات به شهروندان با عنوان اینکه تعرفه نظام مهندسی باید واقعی گردد، ادامه داد: ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار است.
محمدرضا سبطی در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: اراده و تلاش سازمان در تحقق اهداف قانونی، احترام به حقوق شهروندان و تلاش به برقراری تعامل سازنده با ارگانهای مرتبط ستودنی است.
وی، به تعامل سازنده سازمان با انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان استان و تبعات مثبت آن اشاره کرد و ادامه داد: جلسه کمیته ۴ نفره استان به زودی تشکیل می گردد.
وی هم‌چنین حمایت کامل و همه جانبه خود را از جامعه مهندسی و واقعی شدن نرخ تعرفه خدمات مهندسی اعلام کرد.
سبطی ادامه داد: هر جا که شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان هماهنگ عمل کرده اند شاهد اتفاقات خوب و قابل قبولی در حوزه نظارت و اجراء در سطح شهر بوده ایم.
وی گفت: با همکاری سازمان، امکان ارائه خدمات مهندسی به اعضای سازمان و شهروندان هر چه بیشتر فراهم شده و در فضای مثبت همکاری و شرایط سازنده شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز و رضایت هم استانیها خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان هم در این نشست ضمن اشاره به اثرات مثبت برگزاری چنین جلساتی بیان کرد: استفاده از خرد جمعی، جزئی از برنامه‌ های شورای شهر است بنابراین برای داشتن شهری زیبا از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی ساختمان بهره خواهیم برد.
صفرعلی پایین محلی گفت: یکی از راههای دست یابی به اهداف توسعه و تامین خدمات مورد نیاز شهروندان، جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف است.
پایین محلی ادامه داد: مجموعه شورا و شهرداری با وجود ظرفیتهای متعدد میتوانند با بهره گیری از همه قابلیتها و ویژگیهای شهری، توسعه اقتصادی را با جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف میسر سازند.
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مجموعه شورای شهر گرگان آمادگی کامل خود را برای حمایت و همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعلام می کند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ فروردین ۰۱
279 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0