لزوم تولید هشتصد هزار مسکن در سال معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد

لزوم تولید هشتصد هزار مسکن در سال

مازیار حسینی با عنوان این که ساخت مسکن در سال باید به ششصد تا هشتصد هزار واحد برسد، اظهار داشت: در سال‌ های گذشته تولید مسکن کم‌تر از سیصد هزار واحد در سال بود.

کد خبر: 971204006 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۹:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مازیار حسینی با عنوان این که ساخت مسکن در سال باید به ششصد تا هشتصد هزار واحد برسد، اظهار داشت: در سال‌ های گذشته تولید مسکن کم‌تر از سیصد هزار واحد در سال بود.

لزوم تولید هشتصد هزار مسکن در سال

لزوم تولید هشتصد هزار مسکن در سال

سیاست ‌های انقباضی باعث  کاهش تولید مسکن گردید/ باید هشتصد هزار مسکن در سال تولید گردد

وی در گردهمایی گرامیداشت روز مهندس با عنوان این که مسکن یک کالایی است که از روابط و ضوابط حاکم در اقتصاد کلان تاثیر می‌‌ پذیرد، ادامه داد: سیاست ‌‌های انقباضی در سال‌‌‌ های گذشته سبب شد که تولید مسکن روند کاهشی داشته باشد در عین حال طرف تفاضا افزایش پیدا کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: هم اکنون باید چیزی حدود ششصد هزار تا هشتصد هزار واحد مسکونی در سال احداث گردد که این آمار حداقلی برای بازار مسکن است.

وی اظهار داشت: در سال‌ های گذشته با توجه به اعمال سیاست ‌‌های انقباضی میزان تولید مسکن در سال بسیار کم‌تر از سیصد هزار واحد بود.
هم‌چنین در این گردهمایی، محمد طاهری، ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران با عنوان این که جای تعجب دارد که با این تعداد مهندس فارغ‌‌التحصیل در کشور در برخی از ساخت و سازها شاهد ورود افراد غیرحرفه‌‌‌ای هستیم، خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی به ارائه خدمات مهندسی توسط مهندسان ذی صلاح تاکید ویژه‌‌ای دارد.

طاهری یاد آور شد: هم اکنون آسیب ‌‌های ناشی از ورود سازندگان غیرحرفه‌‌ای به ساخت و ساز مسکن شناسایی گردیده است و با همکاری شهرداری بزودی شاهد کاهش ساخت و سازها از طریق افراد غیرحرفه‌‌ای خواهیم بود.
منبع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
533 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0