دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

لزوم رعایت اصول ایمنی جهت حفظ جان کارگران توسط مهندسین

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد: مهندسین نظام مهندسی ساختمان استان باید همه اصول ایمنی، بهداشت کار و حفظ جان کارگران را رعایت کنند.

کد خبر: 960623001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ شهریور ۹۶ - ۸:۱۱ ق.ظ

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد: مهندسین نظام مهندسی ساختمان استان باید همه اصول ایمنی، بهداشت کار و حفظ جان کارگران را رعایت کنند.لزوم رعایت اصول ایمنی جهت حفظ جان کارگران توسط مهندسین

لزوم رعایت اصول ایمنی جهت حفظ جان کارگران توسط مهندسین

لزوم رعایت اصول ایمنی جهت حفظ جان کارگران توسط مهندسین

لزوم رعایت اصول ایمنی جهت حفظ جان  کارگران توسط مهندسین

علی طوماری در همایش آموزشی “ایمنی در کارگاههای ساختمانی و پیش گیری از وقوع حوادث ناشی از کار” ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در راستای انجام وظایف قانونی خود به آموزش و بالا رفتن سطح دانش فنی اعضای سازمان تلاش جدی می‌ ورزد.

طوماری با اعلام  این که سازمان نظام مهندسی استان طی سالهای اخیر با برگزاری همایش های  متنوع و کلاسهای آموزشی در جهت بالا رفتن سطح کیفیت خدماتی و ارائه ی آن به مردم قدم موثری برداشته است، گفت: در همین راستا رعایت مقررات ملی ساختمان از مهمترین مبحث با موضوعات ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا تلقی می ‌شود که برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دارای دارای اهمیت است.

او گفت: از لحاظ اخلاق حرفه ای، رعایت اصول ایمنی، بهداشت کار و حفظ جان کارگران برای نظام مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رعایت ضوابط و مقررات تامین بهداشت کار در حین عملیات ساختمانی، در همه ساختمانهایی که تحت نظارت مهندسین سازمان ساخته می ‌شوند، اجاری است.

لزوم رعایت اصول ایمنی جهت حفظ جان کارگران توسط مهندسین

وی عنوان کرد: امیدوار هستیم با برگزاری این نوع همایش ها و استفاده از تجارب استادان برتر در این زمینه، محیطی امن برای کارگران ساختمانی ایجاد گردد.

طوماری خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مهندسین و ناظران ساختمانها را تحت پوشش بیمه ی مسئولیت حرفه ای قرار داده است تا اعضای سازمان شرایطی در کارگاهها فراهم کنند که کمترین آسیبها رخ دهد اما چشم انداز نظام مهندسی در این مورد وسیع و گسترده است و امید است با برگزاری این همایش ها نتایج اثربخشی برای مهندسین استان بدست خواهد آمد.

منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ شهریور ۹۶
1275 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0