لزوم نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها لزوم نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها

لزوم نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها

لزوم نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها ، تاکید شد. در این رابطه ایجاد رمپ ‌های استاندارد برای تسهیل در تردد معلولین و سالمندان در ساختمان ‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است

کد خبر: 990609002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ شهریور ۹۹ - ۹:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لزوم نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها ، تاکید شد. در این رابطه ایجاد رمپ ‌های استاندارد برای تسهیل در تردد معلولین و سالمندان در ساختمان ‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است

لزوم نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها

لزوم نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها
معاون عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ملزم به نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها است.
شهرام ملکی جمعه شب در نشست هیئت ۴ نفره و شورای هماهنگی سازمان نظام مهندسی استان کردستان در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی استان در سنندج، بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ملزم به نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها است.
ملکی ادامه داد: رعایت قوانین مناسب‌سازی برای معلولین و سالمندان در هنگام اجرای طرح‌ های دولتی و بخش خصوصی باید از طرف نظام مهندسی به دقت مورد توجه قرار گیرد و با افراد خاطی طبق این قانون برخورد گردد.
ملکی تصریح کرد: در این رابطه ایجاد رمپ ‌های استاندارد برای تسهیل در تردد معلولین و سالمندان در ساختمان ‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی یاد آور شد: شهرداری ‌ها موظف هستند از صدور مجوز و پایانکار برای ساختمان‌ هایی که قانون مناسب‌سازی را رعایت نکرده جدا خوداری کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: توجه به استانداردهای کیفیت مصالح باید به دقت از طرف مهندسین در طرح ‌های عمرانی و ساخت و سازها مورد توجه قرار گیرد.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: برای افزایش طول عمر مفید ساخت و سازها مالکین و مهندسین طرح ‌ها باید از مصرف مصالح فاقد استاندارد خودداری کنند.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۹۹
495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0