لزوم اجرای آیین‌نامه ‌های نظام مهندسی تهران در بررسی صلاحیت نامزدها لزوم اجرای آیین‌نامه ‌های نظام مهندسی تهران در بررسی صلاحیت نامزدها

لزوم اجرای آیین‌نامه ‌های نظام مهندسی تهران در بررسی صلاحیت نامزدها

لزوم اجرای آیین‌نامه ‌های نظام مهندسی تهران در بررسی صلاحیت نامزدها ، در صورت عدم‌اجرای آیین‌نامه ‌ها در بررسی صلاحیت نامزدها، نهادهای نظارتی مجلس به این موضوع وارد خواهند شد

کد خبر: 000724002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ مهر ۰۰ - ۹:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لزوم اجرای آیین‌نامه ‌های نظام مهندسی تهران در بررسی صلاحیت نامزدها ، در صورت عدم‌اجرای آیین‌نامه ‌ها در بررسی صلاحیت نامزدها، نهادهای نظارتی مجلس به این موضوع وارد خواهند شد

لزوم اجرای آیین‌نامه ‌های نظام مهندسی تهران در بررسی صلاحیت نامزدها

لزوم اجرای آیین‌نامه ‌های نظام مهندسی تهران در بررسی صلاحیت نامزدها

اجرای آیین‌نامه نظام مهندسی در تهران رها شده است/ شاکری: قوانین باید بدون جهت‌گیری اعمال گردد
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان این ‌که اجرای آیین‌نامه‌ های نظام مهندسی در تهران رها شده است،‌ افزود: در صورت عدم‌اجرای آیین‌نامه ‌ها در بررسی صلاحیت نامزدها، نهادهای نظارتی مجلس به این موضوع وارد خواهند شد.
اقبال شاکری ادامه داد: ما ـ کمیسیون عمران مجلس ـ به ‌عنوان یک ناظر فقط می ‌خواهیم قوانین بی طرفانه، منصفانه، عادلانه و بدون جهت‌گیری اعمال گردد، غیر از این چیزی نمی‌ خواهیم.
شاکری اظهار داشت: در همین راستا از معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و هیئت نظارت مرکزی تقاضا کردیم و گفتیم که “شما اول آمدید یک‌سری اطلاعات دادید و حتی در جلسات اعلام کردید، اگر این مسائل اتفاق افتاده شما حق ندارید آنها را نادیده بگیرید”.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مکاتبه با معاون وزیر راه و شهرسازی هم نوشتیم با دقت بررسی گردد. کسی که تخلف کرده باید با او برخورد گردد، تخلف نظام مهندسی است و نمی‌خواهیم فرد متخلف را از حقوق اجتماعی محروم کنیم.
وی گفت: برخورد با تخلف نظام مهندسی باید متناسب با آیین‌نامه و دستورالعمل ‌ها باشد، اعمال قانون کنند، این قابل قبول نیست که در شهرستان ‌ها آیین‌نامه و دستورالعمل ‌ها کامل و دقیق انجام گردد و دستگاه نظارتی ورود کند اما در تهران رها شود.
وی افزود: حالا اگر هم انجام نشود، آخر کار از نهادهای نظارتی مجلس می‌ خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.
هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان تهران اخیراً فهرست نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره را بِه روزرسانی کرد، بر این اساس شش نفر دیگر به این لیست اضافه شده است و اکنون دویست و سی و یک نفر در انتخابات روز ۲ شنبه بیست و ششم مهرماه ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مهر ۰۰
385 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0