لزوم اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان| مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر است لزوم اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان| مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر است

لزوم اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان| مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر است

لزوم اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان| مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر است ، وظیفه ما هم این است که مسکنی ایمن برای آرامش خانواده‌ها تهیه کنیم

کد خبر: 011203002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ اسفند ۰۱ - ۹:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لزوم اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان| مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر است ، وظیفه ما هم این است که مسکنی ایمن برای آرامش خانواده‌ها تهیه کنیم

لزوم اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان| مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر است

لزوم اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان| مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر است
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بیان داشت:
لزوم اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان| مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر است
حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان را از دولت خواستار شد و افزود: مقررات ملی ساختمان نیازمند تغییر و تحول اساسی است.
وی در جریان سفر به استان یزد و بیست و پنجمین اجلاس هیات عمومی هدف از برگزاری این اجلاس را تمرکز بر ارتقای کیفیت ساخت و ساز عنوان کرد و افزود: پنجاه درصد هزینه‌های مردم صرف تامین مسکن می‌ شود. وظیفه ما هم این است که مسکنی ایمن برای آرامش خانواده‌ها تهیه کنیم.
وی، اصلاح تعرفه و حق الزحمه مهندسان را از دولت خواستار شد و افزود: همگان باید کمک کنند تا مهندسان، دانش خود را در ساختمان پیاده کرده و شهرداری نیز به گزارشات تخلف توجه داشته باشد.
شکیب با بیان این‌ که ارائه خدمات مهندسی در قالب اجرا و نظارت را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان دانست، گفت: طی بیست سال گذشته آنجایی که نقش نظام مهندسی نادیده گرفته شده است نتوانستیم از سرمایه‌ های مردمی در حوزه ساختمان بهره‌برداری صورت گیرد و در نهایت آرامش افراد تأمین نشده است.
وی با بیان این‌ که در کنار سازمان نظام مهندسی، شهرداری‌ ها، وزارت کشور و مردم نقش‌کلیدی دارند و باید ایفای نقش کنند، ادامه داد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها منجر به خسارت‌ های مختلفی شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، حوادثی مانند متروپل و پلاسکو را نتیجه رعایت نکردن قوانین استاندارد و فنی نظام مهندسی دانست و گفت: توجه ویژه به مقوله آموزش یکی از اولویت‌ های جدی سازمان نظام مهندسی کشور است.
شکیب در مورد مقررات ملی ساختمان، ادامه داد: در این حوزه، کشور نیازمند تغییر و تحول اساسی است که باید با عزمی همگانی و رویکرد جدید علمی انجام شود.
هرجا تلاش بر این بوده که سازمان نظام مهندسی ساختمان به هر علت، اعم از شرایط اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی نادیده گرفته شود، امکان استفاده درست از سرمایه گذاری های مردم سلب شده و آرامش، امنیت و رفاه برای ساکنان تامین نشده است.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۰۱
204 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0