ضرورت تعامل بیشتر وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم و ستاد مقابله با کرونا ضرورت تعامل بیشتر وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم و ستاد مقابله با کرونا

ضرورت تعامل بیشتر وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم و ستاد مقابله با کرونا

ضرورت تعامل بیشتر وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم و ستاد مقابله با کرونا ، برای برگزاری مرحله دوم آزمون ورود به حرفه مهندسی اعلام شد

کد خبر: 990712004 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مهر ۹۹ - ۸:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ضرورت تعامل بیشتر وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم و ستاد مقابله با کرونا ، برای برگزاری مرحله دوم آزمون ورود به حرفه مهندسی اعلام شد

ضرورت تعامل بیشتر وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم و ستاد مقابله با کرونا

ضرورت تعامل بیشتر وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم و ستاد مقابله با کرونا
تاکید مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران بر ضرورت تعامل بیشتر وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم و ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری مرحله دوم آزمون ورود به حرفه مهندسی
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان استان تهران با حضور چهل هزار شرکت‌کننده با رعایت کلیه پروتکل‌ های مدنظر ستاد مقابله با کرونا انجام گرفت.
محبت خواه در مورد برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختان در این استان بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در تهران با رقابت چهل هزار مهندس پایان یافت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: شرکت‌کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان استان تهران طی روزهای سوم و چهارم مهرماه در هفت صلاحیت (معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، مکانیک و برق) به رقابت پرداختند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: خوشبختانه این آزمون که دویست و ده هزار نفر شرکت کننده کشوری داشت و بیست درصد این میزان مختص استان تهران بود، با نظم و نظارت دقیق برگزار گردید.
محبت خواه با عنوان این که بازرسان آزمون در دو روز در شانزده حوزه شهر تهران و شهرستان ‌های اسلامشهر؛ دماوند؛ شهریار و ورامین؛ ناظر و مراقب برگزاری این آزمون ‌های حساس بودند، ادامه داد:‌ در حاشیه این آزمون از دانشگاه‌های پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) مختص برگزاری آزمون آقایان و دانشگاه علم و فرهنگ مختص آزمون بانوان، بازدید داشتند و در مورد پتانسیل ‌های حوزه مهندسی در دانشگاه‌ های تهران مباحثی مطرح گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ‌بی‌شک در این برهه حساس تعامل نزدیک وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم برای حفظ سلامت فرزندان و مهندسان این دیار با برگزاری صحیح آزمون ‌ها مطابق با شیوه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا ضروری است تا براساس روال سالیانه دو مرتبه این آزمون برای حوزه مهندسی ساختمان برگزار گردد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: اگر ستاد مقابله با کرونا اجازه بدهد آزمونهای بعدی بهمن و اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد و بدین لحاظ جای نگرانی برای جاماندگان نیست. امیدوار هستیم منتخبان این آزمون ‌ها دارای صلاحیت فنی؛ علمی و تعهد اخلاقی باشند تا شاهد خلق بنا‌های ماندگار توسط این مهندسان باشیم.
محبت‌خواه در خاتمه افزود: لازم است با اهتمام سازمان نظام مهندسی در بخش نظارت بر مسئولیت حرفه‌ای مهندسان؛ فعالان سازندگی کشور که منتخبان همین آزمون ‌ها هستند مورد اعتماد و وثوق مردم باشند و در مسیر عمران و آبادانی کشور گام بردارند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۹
477 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0