لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسان کشاورزی در استان قم ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم

لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسان کشاورزی در استان قم

در آئین گرامیداشت روز مهندس در شهر قم بر لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسین کشاورزی در استان تاکید شد.

کد خبر: 961208010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ - ۱۱:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،در آئین گرامیداشت روز مهندس در شهر قم بر لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسین کشاورزی در استان تاکید شد.

لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسان کشاورزی در استان قم

لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسان کشاورزی در استان قم

لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسان کشاورزی  در استان قم

آئین گرامیداشت روز مهندس شامگاه دوشنبه در تالار امام جواد(علیه السلام) استانداری برگزار گردید.
عباس خرمی در آغاز این آئین با اشاره به لزوم ارائه آموزش به دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی است بیان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ورود به عرصه بازار در مهندسی کشاورزی باید دوره ‌های فنی و حرفه ای را بگذرانند، در این راستا صد و ده دوره آموزشی را در چند سال اخیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان قم برگزار کردیم.
لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسان کشاورزی در استان قم
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم گفت: در ظرف سه سال و نیم اخیر، هفتصد و بیست نفر در طرح ‌هایی که اجرا کردیم مشغول بکار شدند. .
غلام رضا نوری در ادامه این آئین، تصریح کرد: اگر دید مهندسی بموضوعات داشته باشیم، براحتی میتوانیم مشکلات را حل کنیم و در روند توسعه کشور از آسیبها در امان باشیم.
جانشین معاونت اجرایی ریاست مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: کشاورزی در کشورمان سامان نمی ‌یابد، مگر این که به کشاورز توجه کنیم، حدود ۴ میلیون کشاورز در کشور داریم و بخش کشاورزی ایران دارای اندوخته زیادی است،
احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در بخش دیگری از نشست با اشاره به مشکلات دولت، تاکید کرد: دولت هر چه نفت می‌ فروشد و مالیات دریافت می‌ کند، صرف دادن حقوق به کارمندان و بازنشتگان می ‌شود، علت این مساله بزرگ بودن حجم ولت است.
محمد رضا طلایی هم در ادامه نشست، اظهار داشت: کمبود آب یک چالش برای بخش کشاورزی استان قم است و فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب را در میان کشاورزان استان نهادینه کردیم.

لزوم ایجاد اشتغال برای مهندسان کشاورزی در استان قم

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قم، گفت: چندین شرکت توانمند در زمینه آب و خاک در استان قم در حال فعالیت هستند، سال جاری چهل میلیارد تومان اعتبارات بلاعوض دولتی در استان قم برای بحث در بخش کشاورزی تخصیص داده شد.
سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در خاتمه نشست، یاد اور شد: اجرای طرح الگوی کشت به استان قم واگذار گردیده است تا در صورت موفقیت اجرای آزمایشی این طرح، آن در کشور اجرا گردد و مصرف آب کاهش پیدا کند، هم چنین توسعه باغات در استان قم متوقف گردیده است.

 

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۶
945 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0