نشست پنجم در موزه امام علی (ع)

ضرورت تحول در آموزش معماری

پنجمین نشست از مجموعه نشست های "ضرورت تحول در آموزش معماری کشور" با عنوان "تجربه علمی و آشنایی با فرایند ساخت وساز" با شرکت جمعی از معماران در بیستم بهمن ماه سال جاری در موزه امام (ع) برگزار می شود.

کد خبر: 960702046 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ - ۲:۰۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،پنجمین نشست از مجموعه نشست های “ضرورت تحول در آموزش معماری کشور” با عنوان “تجربه علمی و آشنایی با فرایند ساخت وساز” با شرکت جمعی از معماران در بیستم بهمن ماه سال جاری در موزه امام (ع) برگزار می شود.ضرورت تحول در آموزش معماری

ضرورت تحول در آموزش معماری

ضرورت تحول در آموزش معماری

ضرورت تحول در آموزش معماری

مجموعه نشست های “ضرورت تحول در آموزش معماری کشور” در پنجمین نشست خود در گفتمان ۲۳۸ هنر و معماری با همکاری انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می گردد.
در این نشست، پروفسور محمودگلابچی، مهندس فرهاداحمدی، دکتر عمیدمسعودی، مهندس ایرج کلانتری، دکتر ابوالحسن میرعمادی و دکترمحسن وفامهر سخنرانی خواهند کرد.
گفتمان دویست وسی و هفتمین گفتمان هنر و معماری با عنوان روشهای پیشرفته معماری خاک، با سخنان نریمان فرحزا رییس پژوهشکده معماری بومی دانشگاه یزد برگزار می گردد.


افراد علاقمند جهت شرکت در نشست مذکور می توانند به موزه امام علی(ع) به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلواراسفندیار، پلاک۵ مراجعه نمایند. برنامه فوق از ساعت پانزده تا هفده روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه سال ۹۵ برگزار شده و حضور علاقمندان در آن آزاد می باشد.

منبع: شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ بهمن ۹۵
1062 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0