ضرورت الگو بودن ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز ضرورت الگو بودن ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز

ضرورت الگو بودن ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز

ضرورت الگو بودن ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز ، ایمنی و بهداشت محیط کارگاه، حفاظ‌گذاری و ایمنی تجهیزات فردی موارد بسیار مهمی هستند

کد خبر: 000210002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ساختمان، ضرورت الگو بودن ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز ، ایمنی و بهداشت محیط کارگاه، حفاظ‌گذاری و ایمنی تجهیزات فردی موارد بسیار مهمی هستند

ضرورت الگو بودن ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز

ضرورت الگو بودن ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز
ساختمان جدید نظام مهندسی باید الگویی در ساخت و ساز باشد
اعضای کمیته نما سازمان به همراه مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران سازمان با حضور در محل پروژه ارغوان، پیشرفت، موانع و مشکلات این پروژه را مورد بازبینی قرارداده و بر ضرورت تسریع در اجرای آن تاکید کردند.
ایشان از نزدیک در جریان وضعیت پروژه و نحوه عملکرد عوامل اجرایی آن قرار گرفته و به بحث و بررسی در ارتباط با ملزومات برقراری نظام ایمنی در پروژه، طراحی نما، مشخصه ‌های فنی نمای ساختمان و… پرداختند.
نبی‌ئی رئیس کمیته نما و کمیته ایمنی سازمان در این بازدید با عنوان اینکه ایمنی و بهداشت محیط کارگاه، حفاظ‌گذاری و ایمنی تجهیزات فردی موارد بسیار مهمی هستند، بر ترمیم استراتژی مدیریت ایمنی، تهیه پلان ایمنی، تعداد کارشناسان و افسران ایمنی در کارگاه تاکید کرد.
وی ادامه داد: وظیفه ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران فراهم کردن زبان مشترک ایمنی در حین اجرا و در طراحی، مبتنی بر مطالعات تخصصی و کارشناسی است. بر همین اساس در کمیته نما تاکید بر طراحی طبق اصول ایمنی و پدافند غیرعامل داریم.
رئیس کمیته نما و کمیته ایمنی سازمان گفت: پروژه ارغوان می ‌بایست به عنوان الگویی، در حفظ ایمنی و پایداری و انرژی در بخش ‌های مختلف، از جمله نما، کاری حرفه‌ای باشد و طراحی، مبتنی بر الگوی معماری ایرانی – اسلامی صورت پذیرد.
الهام امینی نایب رئیس کمیته ایمنی و نما، ضمن اشاره به نقش بی بدیل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در ارتقاء نوآوری با توجه به سلایق شهروندان، به تلاش برای حفظ، احیاء و توسعه در جهت تداوم موضوعات معماری و شهرسازی، در سطح استان تاکید کرد.
وی در ادامه بحث گفت: همه ما می‌ دانیم که شهرها زمانی رشد پیدا می ‌کنند که بخشی از صفات هویتی‌شان تغییر یافته و ساماندهی جدیدی پیدا خواهد کرد، از این رو بر ما است که به مساله نما بعنوان یکی از شاخص ‌های موثر بر تعیین هویت شهرها توجه داشته و در به کارگیری نمادها و نشانه‌های منطبق بر فرهنگ ایرانی اسلامی کوشا باشیم.
هم‌چنین خانم جمالی از دیگر اعضای کمیته نما گفت: با توجه به اینکه این پروژه ساختمان نظام مهندسی استان تهران است، انتظار بیشتری در حوزه مراعات ضوابط HSE داریم.
کریم صلاحی مهر مدیر روابط نیز ضمن ابراز امیدواری بر تداوم این بازدیدها بر ضرورت ارائه اطلاعات کلی پروژه به واحد روابط عمومی جهت اطلاع رسانی دقیق و به موقع به اعضای سازمان تاکید کرد.
در ادامه کلیه اعضاء کمیته بر ضرورت ارائه نمای فاخر و رعایت مباحث و مقررات ملی به عنوان ساختمان نمونه تاکید داشتند.
قابل ذکر است در این بازدید اعضای هیات مدیره و گروه تخصصی، دکتر آزاد، گودرزی، مفاخر و رحیم‌زاده حاضر بودند.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۰۰
462 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0