وزير صنعت، معدن و تجارت

آئین روز ملي صنعت و معدن هفدهم تيرماه برگزار ميشود/ تمرکز روي شعار استفاده از کالاي داخلي و حمايت از توليد ملي

وزير صنعت، معدن و تجارت در جلسه هماهنگي برگزاري آئین روز ملي صنعت و معدن از برگزاري برنامه امسال در هفدهم تيرماه خبر داد و بر لزوم تشکيل يک تيم محتوايي براي تمرکز روي شعار استفاده از کالاي داخلي و حمايت از توليد ملي تاکيد نمود.

کد خبر: 960403017 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۹۶ - ۱۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،وزير صنعت، معدن و تجارت در جلسه هماهنگي برگزاري آئین روز ملي صنعت و معدن از برگزاري برنامه امسال در هفدهم تيرماه خبر داد و بر لزوم تشکيل يک تيم محتوايي براي تمرکز روي شعار استفاده از کالاي داخلي و حمايت از توليد ملي تاکيد نمود.آئین روز ملي صنعت و معدن هفدهم تيرماه برگزار ميشود

آئین روز ملي صنعت و معدن هفدهم تيرماه برگزار ميشود

آئین روز ملي صنعت و معدن هفدهم تيرماه برگزار ميشود

آئین روز ملي صنعت و معدن هفدهم تيرماه برگزار ميشود

مهندس محمدرضا نعمت زاده با يادآوري برگزاري نخستین آئین روز ملي صنعت و معدن در سال هفتاد و شش جهت تقدير از فعاليتهاي دولت مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني، بیان کرد: با توجه به اين که رييس جمهور برنامه هاي فشرده اي دارد، زمان برگزاري آئین امسال از دهم تير به هفدهم تيرماه تغيير پيدا کرد.
نعمت زاده با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال ادامه داد: در آئین امسال روي شاخصهايي همچون استفاده از کالاي داخلي، توجه به توليد ملي و نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه اشتغال و توليد تمرکز لازم صورت پذيرد و با تشکيل يک تيم محتوايي ايده هاي جديد و عملي طراحي گردد.
لازم به ذکر است در جلسه هماهنگي برگزاري آئین روز ملي صنعت و معدن جمعي از معاونین و مشاوران و مديران وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم چنين نمايندگان نه تشکل مختلف اتاق بازرگاني ايران، اتاق بازرگاني تهران، خانه صنعت و معدن ايران، اتاق اصناف ايران، خانه صنعت و معدن جوانان، خانه معدن ايران ،کنفدراسيون صنايع، انجمن مديران صنعتي، و سازمان نظام مهندسي حضور داشتند.


در اين جلسه ۴ کميته اطلاع رساني، انتخاب منتخبان، اجرايي و استانها گزارش عمل کرد خود را جهت برگزاري هر چه بهتر آئین امسال ارايه دادند.
هم چنين روي محورهاي بيانيه تشکلها و فعالین بخش خصوصي در حوزه هاي مختلف بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید فهرستي از نماينده های مجلس شوراي اسلامي براي شرکت در برنامه تهيه و تنظيم گردد. ارايه پيشنهاد جهت گرداوری هر چه بهتر کليپ تبليغاتي ويژه اي که قرار است در آئین امسال پخش شود، نيز از ديگر محورهاي جلسه بود.
منبع: خبرگزاری آریا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی خوزستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۶
990 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0