تکلیف وزارت صنعت به بالا بردن کیفیت خودروهای سنگین با نظر نمایندگان

تکلیف وزارت صنعت به بالا بردن کیفیت خودروهای سنگین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف به ساماندهی و بالابردن کیفیت خودروهای سنگین وارداتی و تولید داخل کردند.

کد خبر: 980229008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ - ۱:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف به ساماندهی و بالابردن کیفیت خودروهای سنگین وارداتی و تولید داخل کردند.

تکلیف وزارت صنعت به بالا بردن کیفیت خودروهای سنگین

تکلیف وزارت صنعت به بالا بردن کیفیت خودروهای سنگین

وزارت صنعت مکلف به بالابردن کیفیت  خودروهای سنگین گردید

 

در نشست علنی روز ۱ شنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو، مواد نه و ده این طرح به تصویب رسید.

طبق ماده نه، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف گردید با همکاری سازمان ملی استاندارد، سازمان نظام مهندسی معدن و سازمان نظام مهندسی کشاورزی ظرف مدت شش ماه بعد از لازم‌الاجرا شدن این قانون، نسبت به ساماندهی و بالابردن کیفیت سایر خودروهای سنگین وارداتی و تولید داخل از جمله ماشین ‌های راهسازی، معدنی، کشاورزی و منابع طبیعی اقدام نمایند.

در ماده ده نیز مقرر گردید با تصویب این قانون و با توجه به لازم‌الاجرا شدن قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، قانون ارتقای کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی، نسخ و ملغی الاثر شود.

تکلیف وزارت صنعت به بالا بردن کیفیت خودروهای سنگین

وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز موظف گردید گزارش اجرای این قانون را هر شش ماه یک ‌بار به کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقدیم کند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اردیبهشت ۹۸
627 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0