وزیر کشور بیان کرد: باید با متخلفان صدور بدون اصول مجوزها برخورد گردد وزیر کشور بیان کرد: باید با متخلفان صدور بدون اصول مجوزها برخورد گردد

وزیر کشور بیان کرد: باید با متخلفان صدور بدون اصول مجوزها برخورد گردد

کد خبر: 020618006 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ شهریور ۰۲ - ۱۰:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، وزیر کشور بیان کرد: باید با متخلفان صدور بدون اصول مجوزها برخورد گردد ، در این جلسه وزیر کشور گفت: برای حل مشکلات نیاز به همبستگی و همراهی دولت و ملت است

وزیر کشور بیان کرد: باید با متخلفان صدور بدون اصول مجوزها برخورد گردد

وزیر کشور بیان کرد: باید با متخلفان صدور بدون اصول مجوزها برخورد گردد
وزیر کشور: باید با متخلفان صدور بدون اصول مجوزها برخورد گردد
وزیر کشور اظهار داشت: کسانی که مجوز داده یا تأیید کرده‌اند و بعد معلوم شده که یک ساختمان به هر علت، شرایط لازم را نداشته ، می‌بایست با متخلفان اعم از مهندس ناظر، شهرداری، نظام مهندسی و غیره برخورد کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد که بدانند اگر بدون اصول مجوزی داده یا تأیید کردند، باید پاسخگو باشند.
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اوز باحضور وزیر کشور، استاندار فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی بمنظور بررسی مسائل و مشکلات و هم‌چنین ارائه خدمات بهتر به زلزله‌زدگان شهرستان اوز برگزار گردید.
در این جلسه وزیر کشور با بیان اینکه برای حل مشکلات نیاز به همبستگی و همراهی دولت و ملت است، تصریح کرد: کسانی که مجوز داده یا تأیید کرده‌اند و بعد معلوم شده که یک ساختمان به هر علت، شرایط لازم را نداشته است، می‌بایست با متخلفین اعم از مهندس ناظر، شهرداری، نظام مهندسی و غیره برخورد کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد که بدانند اگر بدون اصول مجوزی داده یا تأیید کردند، باید پاسخگو باشند.
احمد وحیدی با تأکید بر اینکه می‌بایست با سرعت بیشتری برنامه‌های در دستور کار دنبال گردد، گفت: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید، باید وضعیت خانواده‌ها مشخص گردد.
وحیدی خطاب به مسئولان با اشاره به اینکه اگر افرادی هستند که در حال حاضر جایی را ندارند و لازم است جایی را بگیرند، برای ودیعه مسکن پیش‌بینی لازم صورت گیرد، ادامه داد: تعداد کانکس بیشتری نیاز است اما همین کانکس‌های موجود نیز مورد استفاده قرار نگرفته است.
وی با بیان اینکه وضعیت خانه‌های خشتی نیز مورد بررسی قرار گیرد و در دستور کار مقاوم‌سازی کلی منظور شود، تصریح کرد: بخش‌های آسیب‌دیده بیمارستان اوز با کمک وزارت بهداشت جبران می‌گردد.
هم‌چنین با حضور وزیر کشور عملیات بازسازی منازل زلزله‌زده آغاز و کلنگ ساخت یک منزل که قرار است توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث گردد، بر زمین زده شد‌.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ شهریور ۰۲
179 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0