مهاجرت نیروهای باتجربه در صنعت ساخت و ساز آذربایجان غربی به کشورهای همسایه مهاجرت نیروهای باتجربه در صنعت ساخت و ساز آذربایجان غربی به کشورهای همسایه

مهاجرت نیروهای باتجربه در صنعت ساخت و ساز آذربایجان غربی به کشورهای همسایه

مهاجرت نیروهای باتجربه در صنعت ساخت و ساز آذربایجان غربی به کشورهای همسایه ،یکی از معضلات این بخش است که امیدوار هستیم با برنامه ریزیهای مختلف و افزایش درآمد آنان، از مهاجرت این افراد جلوگیری گردد

کد خبر: 990231001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ - ۸:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مهاجرت نیروهای باتجربه در صنعت ساخت و ساز آذربایجان غربی به کشورهای همسایه ،یکی از معضلات این بخش است که امیدوار هستیم با برنامه ریزیهای مختلف و افزایش درآمد آنان، از مهاجرت این افراد جلوگیری گردد

مهاجرت نیروهای باتجربه در صنعت ساخت و ساز آذربایجان غربی به کشورهای همسایه

مهاجرت نیروهای باتجربه در صنعت ساخت و ساز آذربایجان غربی به کشورهای همسایه

هجده هزار مهندس ساختمان در آذربایجان ‌غربی فعالیت می ‌کنند

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی بیان کرد: در حال حاضر، این نهاد هجده هزار عضور دارد که تنها نیمی از آنان پروانه اشتغال دریافت کرده‌اند.

بهرنگ دیلمقانی گفت: یکی از معضلات این بخش، مهاجرت نیروهای باتجربه در صنعت ساخت و ساز آذربایجان غربی به کشورهای همسایه است که امیدوار هستیم با برنامه ریزیهای مختلف و افزایش درآمد آنان، از مهاجرت این افراد جلوگیری گردد.

دیلمقانی با اشاره به انجام رایزنی ‌هایی برای افزایش تعرفه مهندسان بر اساس افزایش قیمت بخش مسکن، ادامه داد: تعرفه های سال گذشته نیز با هشت ماه تاخیر افزایش یافت و در انتظار تصمیم افزایش تعرفه‌ های سال جاری نیز هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات حوزه ساخت‌وساز، هم‌خوانی نداشتن ساخت‌وسازها با نقشه‌های مصوب سازمان است که در این راستا برای مبارزه با تخلفات این حوزه، اولین جشنواره عکس را با موضوع رعایت مقررات ملی ساختمان برگزار شده و بزودی اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی گفت: تلاش خواهیم کرد با گزارش تخلفات حوزه ساخت‌وساز توسط مردم و رسانه‌ها، شاهد کاهش تخلفات باشیم و این جشنواره باز هم ادامه خواهد داشت.

دیلمقانی یاد آور شد: مهندسان صنعت ساختمان به دلیل نداشتن شغل تمام وقت و رکود در بازار به سختی گذران زندگی میکنند بطوری که برخلاف کارگران، توان پرداخت حق بیمه خود را نیز ندارند.

صنعت ساختمان بزرگترین صنعت در کشور است و سالانه هزاران میلیارد ریال در این بخش هزینه می گردد.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۹۹
385 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0