نشست اعضاي هيئت مديره نظام‌مهندسي ساختمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي گيلان نشست اعضاي هيئت مديره نظام‌مهندسي ساختمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي گيلان

نشست اعضاي هيئت مديره نظام‌مهندسي ساختمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي گيلان

نشست اعضاي هيئت مديره نظام‌مهندسي ساختمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي گيلان ، برگزار شد. در این نشست، بر ضرورت رعایت مقررات ملی ساختمان و تعامل و هم افزایی با یک‌دیگر تأکید گردید

کد خبر: 020626002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۰۲ - ۸:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست اعضاي هيئت مديره نظام‌مهندسي ساختمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي گيلان ، برگزار شد. در این نشست، بر ضرورت رعایت مقررات ملی ساختمان و تعامل و هم افزایی با یک‌دیگر تأکید گردید

نشست اعضاي هيئت مديره نظام‌مهندسي ساختمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي گيلان

نشست اعضاي هيئت مديره نظام‌مهندسي ساختمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي گيلان
برگزاري نشست هم انديشي اعضاي هيئت مديره سازمان نظام‌مهندسي ساختمان استان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي گيلان
در دیدار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان گیلان، بر ضرورت رعایت مقررات ملی ساختمان و تعامل و هم افزایی با یک‌دیگر تأکید گردید.
محمدرضا فلاحتگر، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای هیات مدیره و استماع نقطه نظرات اعضای حاضر با تقدیر از تلاش های مهندسان در عرصه عمران و ساخت و ساز استان، همصدایی در جامعه مهندسی را یکی از نیازهای مهم این جامعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم شاهد همکاری های خوبی بین اداره کل راه وشهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان به ویژه در حوزه نهضت ملی مسکن باشیم.
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان اظهار داشت: امیدوارم در سایه تعاملات فی مابین جهت ارتقاء جایگاه رفیع مهندسان استان و هم‌چنین سازمان نظام مهندسی ساختمان بیش از پیش موفق ظاهر شویم.
حمیدرضا شعبانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان نیز در نشست مشترک رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد سازمان، تصریح کرد: ان‌شاءالله اداره کل راه و شهرسازی استان کما فی السابق در جهت حمایت از جامعه مهندسان و ارتقاء جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان کوشا باشد.
لازم به ذکر است: در این نشست هریک از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند و ضمن بررسی برنامه ها واهداف پیش روی سازمان، مشکلات و چالش‌های موجود مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ شهریور ۰۲
99 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0