جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست استاندار البرز روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست استاندار البرز روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲

جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست استاندار البرز روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲

جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست استاندار البرز روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ ، به ریاست عبداللهی استانداردر محل سالن اجتماعات استانداری البرز برگزار گردید

کد خبر: 020403016 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۰۲ - ۱۲:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست استاندار البرز روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ ، به ریاست عبداللهی استانداردر محل سالن اجتماعات استانداری البرز برگزار گردید

جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست استاندار البرز روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲

جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست استاندار البرز روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲
جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست استاندار البرز برگزار گردید
مجربی در این نشست از ارایه حداکثر مشوق ها از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و ارایه خدمات رایگان به سرمایه گذران در بافت ها خبر داد
روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ جلسه قرارگاه مسکن استان البرز به ریاست عبداللهی استانداردر محل سالن اجتماعات استانداری البرز برگزار گردید.
در این نشست که مجربی کرمانی رییس به همراه افراسیابی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز حاضر بودند، محورهای جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی برای نوسازی بافت های فرسوده و تولید مسکن ارزان قیمت مورد بررسی قرار گرفت.
تبادل نظر در رابطه با تجمیع ریزدانه ها و ساخت مسکن با کیفیت به ویژه در مناطق متراکم و حاشیه نشین استان از دیگر موارد مطرح شده بود.
شناسایی اراضی دارای کاربری مسکونی و پی‌گیری برای ساخت و هم‌چنین اختصاص اراضی دولتی برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان نیز مورد تاکید قرار گرفت.
هم‌چنین در این نشست اعلام مشوق های شهرداری ها در امر نوسازی بافت های فرسوده و تحقق اهداف نهضت ملی مسکن در استان ضروری اعلام شد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز در سخنانی احیای بافت های فرسوده را برای استان بسیار با اهمیت برشمرد.
مجربی کرمانی با اشاره به حمایت کامل سازمان از احیای بافت‌های فرسوده، از ارایه خدمات رایگان به سرمایه گذران در این بافت ها خبر داد.
هم‌چنین در ادامه، علی افراسیابی از اعضای هیات مدیره سازمان به ارایه گزارشی مستند از اقدامات کارگروه نظارت و HSE قرارگاه مسکن به دبیری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز از جمله تدوین چک لیست های نظارتی و ایمنی مرتبط با پروژه های قرارگاه پرداخت.
در این نشست در ادامه موضوعات مطرح در جلسه پیشین قرارگاه مسکن و دستور استاندار، آخرین روند ساماندهی معاملات در دفاتر مشاور املاک و مقابله با افزایش غیرقانونی نرخ اجاره بها نیز گزارش شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۰۲
129 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0