جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با انجمنهای صنفی مهندسی جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با انجمنهای صنفی مهندسی

جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با انجمنهای صنفی مهندسی

جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با انجمنهای صنفی مهندسی ، بمنظور تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود بر سر راه فعالیتهای انجمنهای صنفی مهندسی ساختمان برگزار شد

کد خبر: 010505003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مرداد ۰۱ - ۱۰:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با انجمنهای صنفی مهندسی ، بمنظور تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود بر سر راه فعالیتهای انجمنهای صنفی مهندسی ساختمان برگزار شد

جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با انجمنهای صنفی مهندسی

جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با انجمنهای صنفی مهندسی
جلسه هیات مدیره با انجمنهای صنفی مهندسی ساختمان برگزار گردید
جلسه هیات مدیره سازمان با انجمنهای صنفی مهندسی بمنظور تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود بر سر راه فعالیتهای انجمنهای صنفی مهندسی ساختمان با حضور فیروز غلامی (نایب رئیس اول)، محمدعلی عبدالله پور (دبیر)، اسدالله رنجبر (عضو هیات مدیره) و علی‌رضا مومنی (عضو هیات مدیره) برگزار گردید.
غلامی در این جلسه جایگاه انجمنهای صنفی را به عنوان بازوی اجرایی و محرک هیات مدیره سازمان جز دستور کار و اولویت هیات مدیره دوره هشتم دانست و افزود: وجود انجمنهای صنفی و تخصصی در صنعت ساختمان میتواند امور مرتبط را نظام مند و سیستماتیک کند.
غلامی با بیان اینکه برآن هستیم که با هم فکری و حضور انجمنها و ایجاد وحدت رویه به سوی تقویت و هم افزایی پیش برویم،گفت: با مهیا بودن فضای تعامل و همدلی انجمنها می توانند در کنار سازمان در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان گام برداشته و فعال شدن آنان سبب کاهش حجم کاری سازمان و ایجاد رضایت‌مندی در اعضا می گردد.
وی ادامه داد: به زودی با برگزاری جلسات هدفمند با انجمنهای صنفی بصورت جداگانه مشکلات و معضلات مطرح، جمع آوری، آسیب شناسی و در جهت رفع آن راه‌کارهای اجرایی را آغاز خواهیم کرد.
در ادامه رنجبر ضمن استقبال از برگزاری مستمر جلسات این چنین، بر ضرورت انجام نشستهای مشترک فیمابین انجمنهای صنفی تاکید کرد و افزود: بدون شک انجمنها مناسب ترین راه ارتباطی هیات مدیره با اعضا هستند، به علت ورود به جزییات کار نسبت به سایر اقشار بیشتر از مشکلات و جزییات در این صنف اطلاع دارند.
رنجبر با بیان اینکه هدف ما استفاده از توانمندی انجمن ها است، گفت: انجمنها در کنار پتانسیلها و ظرفیتهایی که سازمان دارد میتوانند تاثیر بسزایی در بیان مسائل، مشکلات و مطالبات اعضا و ارائه راه کارهای لازم در این مورد داشته باشند.
وی به نتیجه گرایی در کارهای جمعی اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم فعالیت‌ های خود را در قالب حرکت جمعی انجام دهیم، نتیجه بهتری خواهیم گرفت و با ارتباط و همکاری‌ های دوجانبه و حضور مثمر ثمر انجمن‌ها، بسیاری از مشکلات مرتفع گردد.
سپس عبدالله پور گفت: انجمن های صنفی بعنوان نمایندگان هیات مدیره سازمان در کنار اعضا باید ما را در جریان مشکلات قرار دهند و هیات مدیره هم وظیفه دارد در کنار شما باشد.
عبدالله دور تصریح کرد: انجمنهای صنفی باید اهداف تخصصی و عمومی کوتاه مدت و بلند مدت برای خود تعریف نمایند و به عنوان یک بازوی توانمند در کنار سازمان باشند.
نمایندگان انجمنهای صنفی به مواردی مانند برگزاری دوره های آموزشی، تعامل با سازمانها برای دریافت حقوق تشکلهای این صنف، تاکید بر عمل به وظیفه نظارتی و استفاده از ظرفیت انجمنهای صنفی حوزه ساختمان، رسیدگی بیشتر سازمان به مباحث حقوقی مهندسان، ایجاد بستری جهت هم افزایی و تعامل بیشتر مهندسان (در حوزه های مختلف از جمله ارتقای کیفیت ساخت، تسریع در فرایند ساخت و…)، حمایت بیشتر سازمان از انجمنها، پی‌گیری موضوع تفاهم نامه های گرداوری شده با سازمان و اجرای آن و… مطرح کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۰۱
286 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0