دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با رییس شورای اسلامی شهر دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با رییس شورای اسلامی شهر

دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با رییس شورای اسلامی شهر

دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با رییس شورای اسلامی شهر ، برگزار شد و در این دیدار، بر ارتقای تعاملات بین سازمانی و تقویت گفتمان مهندسی در مدیریت شهری تاکید شد

کد خبر: 020527008 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مرداد ۰۲ - ۱:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با رییس شورای اسلامی شهر ، برگزار شد و در این دیدار، بر ارتقای تعاملات بین سازمانی و تقویت گفتمان مهندسی در مدیریت شهری تاکید شد

دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با رییس شورای اسلامی شهر

دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با رییس شورای اسلامی شهر
در دیدار هیات مدیره سازمان با رییس شورای اسلامی شهر مطرح شد؛ تقویت گفتمان مهندسی در مدیریت شهری
در دیدار هیات مدیره سازمان با رییس شورای اسلامی شهر بر ارتقای تعاملات بین سازمانی و تقویت گفتمان مهندسی در مدیریت شهری تاکید شد. یوسف ساجد، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با اشاره به ظرفیت جامعه مهندسی استان بیان کرد: مدیریت شهری در جهت برون رفت از مشکلات، باید از توان مهندسی استان بهره ببرد تا بتواند با هزینه کم تر و در زمانی اندک بهره وری مطلوبی ارایه کند.
ساجد ادامه داد: هیات مدیره و اعضای سازمان آماده ارایه مشاوره فنی مبتنی بر علوم مهندسی به کلیه دستگاه های اجرایی بویژه شهرداری و شورای شهر است و با حضور عضو باسابقه سازمان در راس شورای اسلامی شهر، گفتمان مهندسی در مدیریت شهری بیش از پیش تقویت خواهد شد.
وی گفت: تعامل مجموعه شهرداری اردبیل با سازمان در جهت اصلاح فرآیند اداری و ایجاد لینک الکترونیکی خدمات مهندسی در حال انجام بوده و بخشی از آن انجام یافته است. نتیجه این اقدامات در ارایه خدمات بیشتر به مردم بدون نیاز به مراجعات زاید حضوری و حذف واسطه ها و افراد فاقد صلاحیت از چرخه تهیه نقشه، تاثیر بسزایی خواهد داشت. در ادامه هر یک از اعضای هیات مدیره سازمان در مورد ارتقای ارتباطات الکترونیکی بین سازمانی، اصلاح فرآیند اداری و نحوه رسیدگی به پرونده های ارجاعی از شهرداری ها، تهیه طرح اولیه پروژه های ساختمانی مطابق مقررات در سازمان، ارجاع کلیه پروژه های مشارکتی شهرداری به سازمان و رسیدگی بموقع به گزارشات و تخلفات اعلامی از سوی ناظران پروژهای ساختمانی بحث و گفت و گو کردند.
میرمحمد سیدهاشمی، رییس شورای اسلامی شهر اردبیل توانمندی سازمان نظام مهندسی را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی باید در تمام تصمیمات مدیریت شهری نقشی موثر داشته باشد و از مواضع فنی و اصول مهندسی کوتاه نیاید.
وی گفت: انتظار داریم سازمان استان در حل دغدغه های ترافیکی شهر، ساماندهی نما، ساماندهی بالیقلوچای با شورای شهر و شهرداری مشارکت جدی داشته باشد.
سیدهاشمی تصریح کرد: ارتقای کیفیت ساخت و ساز، تسریع در رسیدگی به پرونده های ارجاعی، استفاده مناسب از ظرفیت کارشناسان ماده ۲۷ و تسهیل فرآیندهای اداری باید بطور جدی در سازمان استان مد نظر قرار گیرد‌.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مرداد ۰۲
252 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0