دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حسین بشیر دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حسین بشیر

دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حسین بشیر

دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حسین بشیر ، و با مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و هیأت همراه صورت گرفت

کد خبر: 021115005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ بهمن ۰۲ - ۳:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حسین بشیر ، و با مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و هیأت همراه صورت گرفت

دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حسین بشیر

دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حسین بشیر
دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و هیأت همراه
روز ۴شنبه چهارم بهمن ماه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی میزبان داود دانشگر مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی بود. در این دیدار که بازرسان سازمان هم حضور داشتند برخی از مدیران وزارت‌خانه دانشگر را همراهی می کردند.
حسین بشیر رئیس سازمان در ابتدای این دیدار با بیان اینکه حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و دیدار بی واسطه آنان با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و شنیدن دغدغه های آنان فرصت مغتنمی برای اصلاح امور است، افزود: توفیقات هیأت مدیره دوره نهم سازمان در سایه همدلی و همراهی همه اعضای هیأت مدیره بوده به نحوی که تمام مصوبات پس از بحث های کارشناسی با اکثریت مطلق آرا تصویب و با حمایت همه اعضای هیأت مدیره اجرایی می گردد.
وی در ادامه به بیان خلاصه ای از عملکرد هیأت مدیره پرداخت و گفت: ایجاد کمیسیون های تخصصی و برگزاری انتخابات در تمامی دفاتر نمایندگی -علی‌رغم داشتن اختیار انتصاب در برخی شهرستان ها- نشان از عزم و اراده هیأت مدیره برای مشارکت جامعه مهندسی استان در فرایند تصمیم گیری و استفاده از خرد جمعی دارد.
بشیر با بیان اینکه تعامل و همکاری کامل سازمان با نهادهای نظارتی و بالادستی از جمله سازمان بازرسی و اداره کل راه و شهرسازی، فضای مناسبی به منظور استیفای حقوق جامعه مهندسی ایجاد نموده است، گفت در موضوع نهضت ملی مسکن، سازمان و جامعه مهندسی استان نهایت همکاری را با اداره کل راه و شهرسازی داشته و طبق تفاهم نامه فی مابین به ارائه خدمات می پردازند.
متمرکز شدن حساب‌های تمامی دفاتر نمایندگی در سطح استان، ارجاع کار متمرکز و اعلام تعرفه طبق ساختار شکست اقدامات دیگری بود که رئیس سازمان آن را در راستای شفافیت مالی و اجرای ضوابط بالادستی دانست و در ادامه به بیان شرحی از روند ارجاع کار نظارت و پرداخت حق الزحمه مهندسان و فرایند اجرایی نظارت مضاعف سازمان پرداخت.
وی در بخش پایانی از اقدامات سازمان در راستای ارائه خدمات رفاهی به اعضا یاد کرد و بهسازی، تجهیز و راه اندازی باغ ارغوان، احداث مجموعه ورزشی ادیب، عقد قرارداد با اقامتگاه های شمال کشور، اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کشوری، و عقد قرارداد با مراکز تفریحی، ورزشی و خدماتی در سطح استان را از جمله این اقدامات برشمرد.
در این دیدار اعضای هیأت مدیره، بازرسان و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی نیز به بیان موضوعات و دغدغه های خود پرداختند. از اهم موضوعات مطرح شده می توان به سامانه ساجام و سامانه یک‌پارچه سازمان، طرح ارجاع کار نظارت، مصادیق تعارض منافع، عملکرد کمیسیون های تخصصی، تعرفه ارائه خدمات مهندسی در استان، طرح نهضت ملی مسکن و اصلاح قانون نظام مهندسی اشاره کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۰۲
320 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0