رسالت سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی

رسالت سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی

رسالت سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی ، برای ارائه خدمات مورد نیاز بخش کشاورزی است

کد خبر: 990627006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ شهریور ۹۹ - ۴:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رسالت سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی ، برای ارائه خدمات مورد نیاز بخش کشاورزی است

رسالت سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی

رسالت سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی
هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بیان کرد: رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی برای ارائه خدمات مورد نیاز بخش کشاورزی است.
شاهرخ رمضان نژاد در همایش مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ‌ها با اشاره به کارکرد‌های مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی عنوان کرد: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی بایستی با استفاده از فرصت‌ ها و ظرفیت‌ های ایجاد شده توسط سازمان نظام مهندسی، اثر وجودی خود را در عرصه‌ های مختلف تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی نشان دهند.
رمضان نژاد تصریح کرد: ایجاد ارتباط پویا و پایدار بین مصرف کننده و تولیدکننده دانش بعنوان یک حلقه گم شده، یکی از کارکرد‌های مهم مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی است.
رییس سازمان مرکزی با اشاره به وضعیت استقرار واحد‌های تولیدی و اعضای سازمان عنوان داشت: در حال حاضر اکثر کارشناسان و اعضای سازمان در کلان شهرها و شهر‌ها مستقر هستند و این در حالی است که بیشترین کار تولیدی کشاورزی در روستا‌ها و دهستان ‌ها انجام می‌گیرد. رئیس سازمان ادامه داد: سازمان نظام مهندسی با را ه اندازی و استقرار مراکز خدمات در مراکز دهستان ‌ها بدنبال برقراری توازن میان وضعیت استقرار واحد‌های تولیدی و کارشناسان کشاورزی است.
رمضان نژاد با اشاره به طراحی نخستین سامانه هوشمند طراحی و محاسبات فنی و مالی واحد‌های تولیدی توسط اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی، ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات عدیده در انجام دستی محاسبات تجهیزات واحد‌های تولیدی، بهره گیری از این سامانه هوشمند موجبات افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها در واحد‌های تولیدی را فراهم خواهد کرد.
قابل ذکر است در این جلسه، گزارش روند استقرار مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان‌ ها توسط مجری مراکز ارائه و از استان‌ های پیشرو در این زمینه تقدیر بعمل آمد.
لازم به ذکر است در بخش دیگری از جلسه، مسائل و مشکلات مبتلابه در زمینه مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی توسط روسای سازمان نظام مهندسی استان‌ ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: سایت خبری شعار سال

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۹۹
465 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0