علت اصلی و مهم ابطال انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان علت اصلی و مهم ابطال انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان

علت اصلی و مهم ابطال انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان

علت اصلی و مهم ابطال انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان ، تهاتر حق عضویت اعضا و شکل اجرای انتخابات عنوان شد. 5 ‌شنبه این هفته انتخابات نظام مهندسی معدن استان مجددا برگزار خواهد شد

کد خبر: 000909009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آذر ۰۰ - ۹:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، علت اصلی و مهم ابطال انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان ، تهاتر حق عضویت اعضا و شکل اجرای انتخابات عنوان شد. ۵ ‌شنبه این هفته انتخابات نظام مهندسی معدن استان مجددا برگزار خواهد شد

علت اصلی و مهم ابطال انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان

علت اصلی و مهم ابطال انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان
چرا انتخابات نظام مهندسی معدن زنجان ابطال گردید
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان علت اصلی ابطال انتخابات این سازمان را تهاتر حق عضویت اعضا و شکل اجرای انتخابات عنوان کرد و افزود: ۵ ‌شنبه این هفته انتخابات نظام مهندسی معدن استان مجددا برگزار خواهد شد.
امیر اعلم طاهریون، به حضور شرکت ‌های معدنی خارجی در نمایشگاه معدن اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در معرفی ظرفیت ‌های معدنی استان می‌تواند تاثیر خیلی خوبی داشته باشد.
طاهریون در زمینه عدم مشارکت و استقبال فعالان معدنی استان از نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زنجان، گفت: تلاش زیادی برای حضور معدن‌کاران استان در این نمایشگاه شد ولی بسیاری از فعالان این حوزه عدم اطلاع‌رسانی خوب و عدم شفافیت در اهداف و مزایای نمایشگاه را علت عدم حضورشان عنوان کرده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه واحدهای معدنی بازار خاص خود را دارند، پس مشخص شدن اهداف نمایشگاه همچون نمایش توانمندی جدید واحدهای معدنی، ارتباطات موثر در کشف بازار جدید، بدست آوردن اطلاعاتی از رقبا، آشنایی با روش‌ های جدید استحصال، آشنایی با ماشین‌آلات جدید استخراج می‌توانست در مشارکتشان در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی موثر باشد.
طاهریون با تاکید بر اینکه نمایشگاه ‌ها باید از حالت بازارچه بودن خارج و شکل تخصصی‌تری به خود بگیرد، گفت: فضاسازی در نمایشگاه اهمیت بسیار بالایی دارد که در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زنجان این موضوع رعایت شده است.
وی هم‌چنین در زمینه مسائل و مشکلات موجود در حوزه معدن، ضمن تاکید بر قابل حل بودن بسیاری از مسائل، اظهار داشت: زنجان تنها استانی است که در آن ماده ببست و چهار اجرا می ‌شود و مسئولان توان اجرای آن را دارند.
وی افزود: مطرح شدن موضوع “گون” در استان به علت یک سری ملاحظه‌کاری و نبود ضمانت اجرایی برای ماده ۲۴ مکرر قانون معادن است.
وی با تاکید بر اینکه مسائل پیرامون گیاه گون همچنان در حال پی‌گیری‌ است، گفت: طولانی بودن روند کارها، در حوزه معدن برای سرمایه‌گذاری در این زمینه سم است و باید حتما برای رفع این مسأله تلاش کرد.
طاهریون در ادامه به انتخابات سازمان نظام مهندسی استان اشاره کرد و افزود: ۵ شنبه هفته جاری این انتخابات مجددا تکرار خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان، علت اصلی ابطال انتخابات این سازمان را تهاتر حق عضویت برخی از اعضای بدهکار و شکل اجرای انتخابات عنوان کرد و گفت: هیچ گونه تخلفی در انتخابات صورت نگرفته بود و این روش در بسیاری از استان ‌های کشور انجام شده بود.
وی بیان کرد: در واقع شکل اجرای انتخابات مورد تایید وزارت صمت نبوده و تاکید بر این بود تا مجددا انتخابات تکرار گردد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آذر ۰۰
507 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0