آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک و ساختمان‌های ناایمن پایتخت آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک و ساختمان‌های ناایمن پایتخت

آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک و ساختمان‌های ناایمن پایتخت

آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک و ساختمان‌های ناایمن پایتخت ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به سازمان آتش‌نشانی هشدار داده‌ایم

کد خبر: 000307004 تاریخ انتشار: جمعه ۷ خرداد ۰۰ - ۱۰:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک و ساختمان‌های ناایمن پایتخت ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به سازمان آتش‌نشانی هشدار داده‌ایم

آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک و ساختمان‌های ناایمن پایتخت

آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک و ساختمان‌های ناایمن پایتخت
شناسایی سه هزار ساختمان ناایمن در تهران؛ میرجعفری: به سازمان آتش‌نشانی هشدار داده‌ایم
سیدعلیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در مورد آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک و ساختمان‌های ناایمن پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.
سیدعلیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در مورد آخرین اوضاع صدور شناسنامه فنی برای املاک توضیحاتی ارائه کرد.
میرجعفری با بیان اینکه در سال گذشته ۸۵۸ ساختمان در پایتخت با شناسنامه فنی به بهره‌برداری رسیده‌اند، افزود: از این به بعد اگر بنا باشد این املاک جابجا شوند، باید با شناسنامه فنی معامله شوند. در این شناسنامه فنی کل اطلاعات فنی، هویتی ملک ثبت شده است. هم ‌چنین اسامی کلیه مهندسان ناظر آن ساختمان در شناسنامه فنی قید شده است.
وی تصریح کرد: بنابراین بهره‌برداران ساختمان‌ های مسکونی می ‌توانند از راهنمایی‌های شناسنامه فنی املاک استفاده کنند. هم‌چنین اطلاعات مفصلی درخصوص نقشه‌های مختلف فنی و نیز مصالح بکار رفته در آن در این شناسنامه قرار خواهد گرفت.
میرجعفری هم‌چنین در پاسخ به این سؤال که چه تعداد ساختمان مشکل‌دار در تهران شناسایی شده، پاسخ داد: سه هزار ساختمان مشکل‌دار در تهران شناسایی شده است. در حال مذاکره با سازمان آتش‌نشانی هستیم. به آنها علام شده است که این ۳ هزار پرونده فاقد ایمنی لازم برای محافظت از شهروندان و ساکنان هستند. در حال پی گیری هستیم تا مشکلات آنها را هر چه سریع‌تر مرتفع کنیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ خرداد ۰۰
412 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0