در محل استانداری خوزستان انجام شد؛

نشست مشترک استاندار و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

جلسه‌ای به منظور بررسی مسائل و مشکلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و در راستای تعامل و همکاری بیشتر نهادهای ذیربط در چرخه ساخت و ساز استان برگزار شد. برومندزاده گفت: رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم از طریق نظارت بر اجرای کامل و دقیق قوانین و مقررات ملی ساختمان جهت بهره‌مندی شهروندان از سکونتگاه‌های ایمن با طول عمر مفید استاندارد است. استاندار خوزستان، بر رعایت کلیه قوانین و مقررات، از جمله قانون نظام مهندسی توسط کلیه دست‌اندرکاران امر ساخت و ساز تاکید کرد.

کد خبر: 5517 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ - ۳:۴۷ ب.ظ

جلسه‌ای با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، بهنام برومندزاده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،تنی چند از مدیران استانداری و اعضای هیات مدیره نظام به منظور بررسی مسائل و مشکلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و در راستای تعامل و همکاری بیشتر نهادهای ذیربط در چرخه ساخت و ساز استان، در محل مهمانسرای استانداری خوزستان برگزار شد.

نشست مشترک استاندار و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

نشست مشترک استاندار و رئیس سازمان

نشست مشترک استاندار و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

در این جلسه، برومندزاده بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی تاکید و بیان کرد: رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم از طریق نظارت بر اجرای کامل و دقیق قوانین و مقررات ملی ساختمان جهت بهره‌مندی شهروندان از سکونتگاه‌های ایمن با طول عمر مفید استاندارد است.

در ادامه جلسه، شریعتی، استاندار خوزستان، بر رعایت کلیه قوانین و مقررات، از جمله قانون نظام مهندسی توسط کلیه دست‌اندرکاران امر ساخت و ساز تاکید کرد و خواستار ایفای نقش اصلی سازمان نظام مهندسی به‌عنوان رکن اصلی کنترل و نظارت در راستای ارتقای کیفیت ساخت و سازهای استان شد.

شایان ذکر است استاندار خوزستان پس از تبادل نظر در خصوص موارد مربوط به نظام مهندسی، دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

نشست مشترک استاندار و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

منبع: سازمان نظام مهندسی خوزستان

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۵
1240 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0