نهاد شدن علم مهندسی در محصولات کشاورزی ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

نهاد شدن علم مهندسی در محصولات کشاورزی

احمدعلی کیخا اظهار داشت: رسالت و ماموریت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی اینست که فعالیت‌ های کشاورزی را در کشور مهندسی کند.

کد خبر: 971204017 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۴:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،احمدعلی کیخا اظهار داشت: رسالت و ماموریت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی اینست که فعالیت‌ های کشاورزی را در کشور مهندسی کند.

نهاد شدن علم مهندسی در محصولات کشاورزی

نهاد شدن علم مهندسی در محصولات کشاورزی

علم مهندسی در محصولات  کشاورزی نهادینه می گردد

وی در گردهمایی تجلیل از مقام روز مهندس، گفت: برداشت ما از سازمان نظام مهندسی کشاورزی اینست که سازمان شکل گرفته تا کشاورزان را مهندسی و علم مهندسی را در تولیدات کشاورزی نهادینه کند.
کیخا با اشاره به این که این سازمان تنها مربوط به حل مشکل مهندسان حوزه بخش کشاورزی نیست، گفت: رسالت و ماموریت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی اینست که فعالیت‌ های کشاورزی را در کشور مهندسی کند.
رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:

در شرایط فعلی از یک سو، گام دوم انقلاب را برداشته ایم و از سوی دیگر درگیر شرایط تحریم و سخت اقتصادی و معیشت مردم هستیم، ولی در مجموع شرایط تحریم در کنار زیان‌ هایی که داشته فرصت ‌هایی هم برای توسعه کشاورزی و رقابت در خارج از مرز‌ها ایجاد کرده است.
وی با اشاره به این که مردم از جریانات سیاسی عبور کرده اند، افزود: در حال حاضر، برگ برنده دست کسانی است که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند چرا که در این برهه حساس ظرفیت ‌های زیادی در بخش کشاورزی وجود دارد.

نهاد شدن علم مهندسی در محصولات کشاورزی

به گفته این مقام مسئول، دویست و پنجاه هزار نفر شخص حقیقی و حقوقی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هستند که می ‌توانند موجبات انقلاب را در بخش کشاورزی ایجاد کنند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: مجلس این آمادگی را دارد که اگر سازمان به رسالت اصلی خود برای رسیدن به استقلال کشور حرکت کند، بستر سازی لازم را به لحاظ قانونی انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
596 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0