عدم ناکارآمدی طرح و انديشه ي كارآمد در موضوعات سيما و منظر شهري محمدرضا كلائي

عدم ناکارآمدی طرح و انديشه ي كارآمد در موضوعات سيما و منظر شهري

محمدرضا كلائي، شهردار مشهد در سمينار تخصصي نما كه در 6 تير ماه جاري برگزار شد؛ بیان کرد: هيچ طرح و انديشه كارآمدي در موضوعات سيما و منظر شهري ناكام نخواهد ماند.

کد خبر: 190701014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ - ۴:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، محمدرضا كلائي، شهردار مشهد در سمينار تخصصي نما كه در ۶ تير ماه جاري برگزار شد؛ بیان کرد: هيچ طرح و انديشه كارآمدي در موضوعات سيما و منظر شهري ناكام نخواهد ماند.

عدم ناکارآمدی طرح و انديشه ي كارآمد در موضوعات سيما و منظر شهري

عدم ناکارآمدی طرح و انديشه ي كارآمد در موضوعات سيما و منظر شهري

هيچ طرح و انديشه ي كارآمد در موضوعات سيما و  منظر شهري ناكام نخواهد ماند

كلائي اظهار داشت: با حمايت نهادهاي متولي نظير شوراي اسلامي شهر مشهد، اداره كل راه و شهرسازي، سازمان نظام مهندسي ساختمان استان و … بسترسازي مناسبي هم از لحاظ مادي و هم از لحاظ معنوي در اين زمينه صورت پذیرفته است.

کلایی ادامه داد: ميدانيم كه در بازه زماني قابل قبولي، سيما و منظر شهري مشهد بهبود پيدا خواهد كرد و بايد فارغ از زمينه هاي اداري،كسب و كاري شكل بگيرد كه محصولاتش سبب تغيير سيماو منظر شهر مشهد گردد.

شهردار مشهد تصریح کرد: براي بهبود سيما و منظر شهري بايد برنامه هاي متنوعي داشته باشيم. بايد هم موضوعي و هم موضعي اقدام كرد.

وی گفت: براي هر كدام از نقطه ها، صحنه ها، محورها و پهنه هاي شهر مشهد بايد هويتي خاص تعريف كرد. يك نقطه يا المان ماندگار در يك ميدان شهري يك خاطره و هويت شهري و جمعي ايجاد ميكند و يا يك پهنه داراي ارزش مثل پهنه پيراموني حرم ما را موظف به توجه مي کند.

عدم ناکارآمدی طرح و انديشه ي كارآمد در موضوعات سيما و منظر شهري

وی اظهار داشت: موتور محركه انرژي ما براي اين مسئله، دوست داشتن شهر مشهد است. بايد اين را ترويج دهيم و آن را براي همه مردم ايران دوست داشتني كنيم. بنابراين ما به هم ربط داريم. مشهد را دوست بداريم در راستاي مشهد دوست داشتني براي همه مجاوران و زائران قدم برداريم. استفاده از هنر در دعوت مردم به اين كمپين وظيفه رسانه هاست. حال آن كه توجه به سيما و منظر شهري مشهد بصورت خاص در اين بازه زماني امكان پذير است و با توجه به همه ظرفيتهايي كه در شهر مشهد داريم بايستي با صاحبان فكر و انديشه ارتباط برقرار گردد و بگونه اي عمل گردد تا اين ادعا باور پذير شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۸
521 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0