عدم قانونی بودن درخواست افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه بازرسان گاز عدم قانونی بودن درخواست افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه بازرسان گاز

عدم قانونی بودن درخواست افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه بازرسان گاز

عدم قانونی بودن درخواست افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه بازرسان گاز ، بازرسان گاز انتظار افزایش هشتاد درصدی تعرفه های خود را دارند که این در اختیار ما و حدود قانونی نیست

کد خبر: 000423007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ تیر ۰۰ - ۸:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عدم قانونی بودن درخواست افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه بازرسان گاز ، بازرسان گاز انتظار افزایش هشتاد درصدی تعرفه های خود را دارند که این در اختیار ما و حدود قانونی نیست

عدم قانونی بودن درخواست افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه بازرسان گاز

عدم قانونی بودن درخواست افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه بازرسان گاز
مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان بیان کرد:
درخواست افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه بازرسان گاز قانونی نیست
علی بهرامیان با عنوان اینکه افزایش بیش از بیست و پنج درصدی تعرفه بازرسان گاز در استان نیازمند تغییر قانون است، بیان کرد: بازرسان گاز انتظار افزایش هشتاد درصدی تعرفه های خود را دارند که این در اختیار ما و حدود قانونی نیست.
وی در مورد اعتراض جمعی از بازرسان گاز نظام مهندسی نسبت به رقم پایین تعرفه دریافتی بازرسی خود، بیان داشت: باید توجه داشت که افزایش تعرفه در هیات ۴ نفره با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی استان، شهردار اصفهان و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مصوب می گردد.
بهرامیان با تاکید بر اینکه در افزایش تعرفه بازرسان گار، نظام مهندسی اصفهان تنها یک رای دارد، گفت: ممکن است دیگر اعضای این هیات ۴ نفره با افزایش تعرفه بازرسان گاز مخالفت کنند، اتفاقی که شاید در ادوار گذشته هیات مدیره رخ داده باشد.
وی هم‌چنین گفت: البته هیات ۴ نفره تنها مجاز به افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه برای هر سال است و قانون اجازه افزایش بیشتر این تعرفه را نمی دهد.
مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان با بیان اینکه امسال در هیات ۴ نفره افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه بازرسان گاز مصوب شد، افزود: بازرسان گاز انتظار افزایش هشتاد درصدی تعرفه های خود را دارند که این در اختیار ما و حدود قانونی نیست.
وی در مورد همسان سازی تعرفه بازرسان گاز، گفت: بحث همسان سازی تعرفه ها در شورای مرکزی نظام مهندسی در حال بررسی است که به محض ابلاغ، اجرایی خواهد شد، باید توجه داشت افزایش بیش از بیست و پنج درصد تعرفه ها در استان نیازمند تغییر قانون است.
منبع: خبرگزاری ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۰۰
779 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0