وزارت ICT همچنان گرفتار پست و تلفن آزاد معروفی

وزارت ICT همچنان گرفتار پست و تلفن

یک عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران معتقد است وزارت ICT همچنان گرفتار ارتباطات، پست و تلگراف و تلفن است و نتوانسته خود را از این حیطه خارج کند، در صورتی که پیشبرد اهداف در حوزه‌ی فناوری اطلاعات نیازمند تغییرات اساسی است.

کد خبر: 960607011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ - ۱:۰۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، آزاد معروفی با اشاره به برنامه پیشنهادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: برنامه پیشنهادی محمدجواد آذری جهرمی پیشرو است و او با اوضاع و احوال جهانی و اتفاقاتی که به زودی به صورت سونامی در حوزهICT خواهد افتاد آشناست و راه‌حل‌هایی هم برای این موضوعات دارد. مسلما او در اقتصاد کلان هم درباره‌ی موضوعات مربوط بهICT صاحب‌نظر است.وزارت ICT همچنان گرفتار پست و تلفن

وزارت ICT همچنان گرفتار پست و تلفن

وزارت ICT همچنان گرفتار پست و تلفن

وزارت ICT همچنان گرفتار  پست و تلفن

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران ادامه داد: با وجود این، ما معمولا در کشور خیلی برنامه‌محور نیستیم و فردمحور هستیم. درواقع زمانی که یک برنامه و دستور می‌خواهد از مقامات بالا به پایین و در داخل بدنه تسری پیدا کند، ممکن است این اتفاق آن‌طور که باید و شاید نیفتد و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به همان نحو رخ ندهد.

مسئول کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اشاره به شرایط موجود در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بیان کرد: بدنه وزارتخانه یک بدنه کاملا لخت سیستم دولتی است که هنوز گرفتار ارتباطات و وزارت پست و تلگراف و تلفن است و نتوانسته خود را از این حیطه خارج کند. به همین دلیل وزیر جوان باید فکری به لحاظ ساختاری فکری کرده و برای پیشبرد اهدافش خصوصا در حوزه فناوری اطلاعات، باید تغییرات اساسی در کلیات وزارتخانه ایجاد کند.

وزارت ICT همچنان گرفتار پست و تلفن

معروفی همچنین با ارائه پیشنهاداتی درباره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: وزیر باید درباره‌ی ساختارها تغییراتی ایجاد کرده و هچنین بخش فناوری اطلاعات را به‌روز کند. آذری جهرمی باید افراد و متخصصان جوان را بیشتر درگیر در فعالیت‌های این حوزه کند. او باید شفافیت را افزایش دهد و ساختار جدید و مطابق روزی را ایجاد کند که بتواند برنامه‌ها را اجرا کرده و در زمان وزارتش به سرانجام برساند.

منبع : سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید کتاب نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ شهریور ۹۶
1255 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0