بخش مسکن بعنوان اصلی‌‌‌‌ترین بخش جامعه، مورد توجه وزیر جدید اسحاق جهانگیری

بخش مسکن بعنوان اصلی‌‌‌‌ترین بخش جامعه، مورد توجه وزیر جدید راه و شهرسازی

اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری در آیین معارفه محمد اسلامی بعنوان وزیر جدید راه و شهرسازی، با اشاره به اهمیت این وزارتخانه در عرصه اقتصاد و توسعه کشور بیان کر: اکنون که فکرها متمرکز بر توسعه و بسترسازی برای پیشرفت کشور است، این وزارتخانه یکی از نهادهایی است که مسئولیت آن خیلی سنگین است.

کد خبر: 970822008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ آبان ۹۷ - ۲:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری در آیین معارفه محمد اسلامی بعنوان وزیر جدید راه و شهرسازی، با اشاره به اهمیت این وزارتخانه در عرصه اقتصاد و توسعه کشور بیان کر: اکنون که فکرها متمرکز بر توسعه و بسترسازی برای پیشرفت کشور است، این وزارتخانه یکی از نهادهایی است که مسئولیت آن خیلی سنگین است.

بخش مسکن بعنوان اصلی‌‌‌‌ترین بخش جامعه، مورد توجه وزیر جدید

بخش مسکن بعنوان اصلی‌‌‌‌ترین بخش جامعه، مورد توجه وزیر جدید

بخش مسکن بعنوان اصلی‌‌‌‌ترین بخش  جامعه باید مورد توجه وزیر جدید راه و شهرسازی قرار گیرد

جهانگیری تصریح کرد: ۲ بخش حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی، از جمله نیازهای ضروری مردم هستند که هیچ گاه کمرنگ نمی ‌شوند و باید بتوان در همه شرایط به این نیازها پاسخ گفت.
وی با عنوان این که بخش مسکن بعنوان اصلی‌‌‌‌ترین بخش جامعه باید مورد توجه وزیر جدید راه و شهرسازی قرار گیرد، ادامه داد: اگر در این بخش درست عمل کنیم می ‌‌‌‌‌‌‌توانیم سیاست‌‌‌‌‌‌ های داخلی را نیز با موفقیت به جلو ببریم.
جهانگیری تامین و بهسازی مسکن روستایی را از اولویت‌های دولت دانست و گفت:

مسکن روستایی باید بطور دقیق و با جدیت مورد توجه این وزارتخانه قرار گیرد. در برخی از روستاها که طرح نوسازی با جدیت اجرا نشده است، با مشکلات عدیده‌‌ای روبرو هستیم.
وی با عنوان این که در بخش بافت‌‌‌‌ های فرسوده برنامه‌‌‌های خوبی از جمله اعطای وام کم‌‌‌‌بهره و واگذاری زمین از طرف دولت در دستورکار است، یاد آور شد: دولت بدهکار جدی پیمانکاران در بخش مسکن است و البته برنامه مشخصی برای این بدهی‌‌‌ های دولت در نظر گرفته شده است.

بخش مسکن بعنوان اصلی‌‌‌‌ترین بخش جامعه، مورد توجه وزیر جدید

معاون اول رییس جمهور خاطر نشان کرد:

البته از این فعالان انتظار داریم تا با روش‌‌‌ های جدید دولت را در روزهای تحریمی یاری رسانند و برای رفع موانع ایجاد شده به دولت کمک کند.
جهانگیری در این آیین، حکم وزارت راه و شهرسازی را از طرف رییس جمهور، به محمد اسلامی اعطا و از عباس آخوندی، تقدیر کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۷
800 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0