ابطال پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی تهران ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران خبر داد:

آمار بالای امضا فروشی مهندسین کذب است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: من بشدت آمار بالای امضا فروشی مهندسین را رد میکنم. ما ادعا نمیکنیم در حوزه نظام مهندسی اشکالی وجود ندارد ولی درصد مشکلات به حدی نیست که آنرا به تمام مهندسین عمومیت و تعمیم دهیم. بنظر میرسد برجسته کردن بحث امضا فروشی مهندسین صرفا برای دادن آدرس غلط به مردم است.

کد خبر: 960807009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۹۶ - ۸:۰۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: من بشدت آمار بالای امضا فروشی مهندسین را رد میکنم. ما ادعا نمیکنیم در حوزه نظام مهندسی اشکالی وجود ندارد ولی درصد مشکلات به حدی نیست که آنرا به تمام مهندسین عمومیت و تعمیم دهیم. بنظر میرسد برجسته کردن بحث امضا فروشی مهندسین صرفا برای دادن آدرس غلط به مردم است.آمار بالای امضا فروشی مهندسین کذب است

آمار بالای امضا فروشی مهندسین کذب است

آمار بالای امضا فروشی مهندسین کذب است

آمار بالای امضا فروشی مهندسین کذب  است

حسن قربانخانی در مورد اهداف سازمان نظام مهندسی گفت: یکی از شعارهای مهم و اولویتدار سازمان نظام مهندسی مشاوره و خدمات به شهروندان در حوزه طراحی، نظارت، ساخت و بعد از ساخت توسط مهندسین نظام مهندسی ساختمان استان تهران است.
وی ادامه داد: ساخت ساختمان ایمن و استاندارد و با دوام و تامین آرامش و آسایش مردم، مطالبه آنها از سازمان نظام مهندسی ساختمان و جامعه مهندسین است. هدف بزرگ ما و مهم‌ ترین وظیفه سازمان و مهندسین نیز چیزی جز تحقق این مطالبات و حقوق مسلم شهروندان نیست. از این رو تمام تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران رعایت قانون در مسیر ساخت ساختمان های ایمن واستاندارد و با عمر طولانی است.
قربانخانی هم چنین از سعی این سازمان تنها در یکی از حوزه های عملکردی خود که منجر به ثبت آمار بالغ بر سی و دو هزار بازدید گودبرداری طی مدت چهار ساله اخیر شده خبر داد و افزود: مهندسین ساختمان کاملا طبق و در مدار قانون عمل میکنند. البته شاید تعداد اندکی از اعضا خارج از این مسیر حرکت کنند که روندهای خاصی هم چون شورای انتظامی برای برخورد با این تعداد اندک وجود دارد اما اکنون این سازمان با اصلاح شیوه های اجرایی در حال بهبود کیفیت خدمات خود است و از هر ایده موثر و کار آمدی در مسیر این امر استقبال میکند.

آمار بالای امضا فروشی مهندسین کذب است


رییس نظام مهندسی سازمان استان تهران افتخار مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان را داشتن منشور اخلاق حرفه ای دانست و عنوان کرد: مهندسین پایبندی به این منشور را وظیفه خود می‌ دانند و از طرف دیگر نظارت نظام مند و سازمانی را عامل مهم پایش این خدمات قلمداد می ‌کنند. اما در عین حال همه شهروندان میتوانند موارد مد نظرشان از قبیل اخذ راهنمایی و ثبت انتقادات و پیشنهادات، و یا وجود هرگونه اشکالی را به طور مستند منعکس و از طریق پرتال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به نشانی www.tceo.ir اخذ یا مطرح کنند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید کتاب نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۶
857 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0