رییس نظام مهندسی مازندران در جلسه هم اندیشی روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها رییس نظام مهندسی مازندران در جلسه هم اندیشی روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها

رییس نظام مهندسی مازندران در جلسه هم اندیشی روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها

رییس نظام مهندسی مازندران در جلسه هم اندیشی روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها ، حاضر شد. با برگزاری دوره های آموزشی به مالکان و سرمایه داران پیوند بین سازمان نظام مهندسی و جامعه تقویت خواهد شد

کد خبر: 010430015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ تیر ۰۱ - ۶:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رییس نظام مهندسی مازندران در جلسه هم اندیشی روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها ، حاضر شد. با برگزاری دوره های آموزشی به مالکان و سرمایه داران پیوند بین سازمان نظام مهندسی و جامعه تقویت خواهد شد

رییس نظام مهندسی مازندران در جلسه هم اندیشی روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها

رییس نظام مهندسی مازندران در جلسه هم اندیشی روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها
جلسه هم‌اندیشی روسای سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان با حضور سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور و روسای سازمان استان‌ها در سالن جلسات شورای مرکزی بصورت حضوری و مجازی روز ۳ شنبه بیست و هشتم تیرماه برگزار گردید.
در این جلسه، حمید سفیدگر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گزارشی از عملکرد کمیته آموزش در دوره نهم هیات مدیره ارایه داده و برنامه های آتی سازمان در آموزش و ترویج را بیان کرد. ابتدای این هم‌اندیشی بیت‌اله بدرلو مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان گزارش عملکرد استان‌ ها در حوزه آموزش را ارائه داد.
بدرلو، طبق فعالیت آموزشی استان‌ها بیان کرد: آموزش در پنج محور تمدید صدور پروانه، ارتقا پایه، وبینارهای تخصصی، دوره های اختیاری و دوره‌های تخصصی آموزش پرسنل انجام گرفته است.
مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی گفت: در مجموع ۲ هزار و دویست و هفتاد و هشت دوره آموزشی در ۳۱ استان، هشتاد و پنج هزار و ششصد و سی و چهار نفر شرکت کردند که در نهایت به ۱ میلیون و سیصد و پنجاه و یک هزار و ۳۵ نفر ساعت تبدیل شد.
در ادامه حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به نقش آموزش‌ های مستمر بیان کرد: در دوره‌های آموزشی علاوه بر کیفیت، کمیت دوره‌ ها که با نسبت تعداد مهندسان معنا پیدا می‌ کند حائز اهمیت است که برخی استان‌ ها در این خصوص عملکرد خوبی داشتند.
وی گفت: با برگزاری دوره های آموزشی به مالکان و سرمایه داران پیوند بین سازمان نظام مهندسی و جامعه تقویت خواهد شد. علاوه بر این با توجه به رسالت سازمان نظام مهندسی که ارائه خدمات حرفه‌ای است، دوره های آموزشی همگانی مانند آمادگی در برابر زلزله و مقررات ملی ساختمان در برنامه های این سازمان قرار گیرد.
در ادامه این جلسه روسای سازمان‌ استان‌ ها به بررسی مسائل روز سازمان و گزارش عملکرد آموزشی استان‌ ها پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ تیر ۰۱
295 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0