بازدید رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی بازدید رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی

بازدید رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی

بازدید رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی ، صورت گرفت. قابل ذکر است که شرکت کنندگان با قبولی در این آزمون، حائز صلاحیت حرفه‌ای جهت ارایه خدمات مهندسی خواهند شد

کد خبر: 020301014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ خرداد ۰۲ - ۱:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی ، صورت گرفت. قابل ذکر است که شرکت کنندگان با قبولی در این آزمون، حائز صلاحیت حرفه‌ای جهت ارایه خدمات مهندسی خواهند شد

بازدید رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی

بازدید رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی
بازدید رئیس و نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی
رئیس و نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی بهمراه معاون امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته، معماران تجربی و کاردان‌های فنی بازدید کردند.
جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با همراهی وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی و حسین بشیر، رئیس و حسین صباغیان، نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در دومین روز برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در هفت رشته، معماران تجربی و کاردانهای فنی با حضور در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.
این دوره از آزمون‌ ها در ۷ رشته مهندسی برای صلاحیت‌‌ های طراحی، نظارت و اجرا، کاردان‌ های فنی در هفت رشته و معماران تجربی برگزار گردید.
این آزمون در چهار حوزه در سطح استان به تفکیک مشهد ۱۱۳۵۵ نفر، تربت حیدریه ۸۱۸ نفر، سبزوار ۶۳۷ نفر، نیشابور ۶۷۱ نفر، کاردان ها ۱۲۸ و معماران تجربی شصت و سه نفر هم‌زمان با سراسر کشور برگزار گردید.
در مجموع در این آزمون بیش از سیزده هزار نفر در استان خراسان رضوی شرکت کردند.
قابل ذکر است که شرکت کنندگان با قبولی در این آزمون، حائز صلاحیت حرفه‌ای جهت ارایه خدمات مهندسی خواهند شد.
در این دوره، آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌‌ای معماران تجربی و دو آزمون تخصصی شامل طرح و اجرای گود، پی و سازه، و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی نیز برگزار می‌گردد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی بیش از چهل و یک هزار عضو دارد که بیست و شش هزار نفر از آنان دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۰۲
151 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0