استان یزد:

فرماندار مهریز خواستار رعایت دقیق اصول فنی در ساختمان سازی شد

فرماندار مهریز خواستار رعایت دقیق اصول ساختمان سازی و اجرای طرح های فنی و عمرانی در این شهرستان شد.

کد خبر: 3982 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ دی ۹۵ - ۳:۵۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)سید محمد رستگاری عصر سه شنبه در جمع تعدادی از مهندسان ساختمان شهرستان مهریز به اهمیت موضوع نظام مهندسی ساختمان اشاره و افزود: برای رعایت اصول فنی در امر اجرای طرح های ساختمانی به همکاری تمام بخش های مرتبط نیاز است.خواسته فرماندار مهریز رعایت دقیق اصول فنی در ساختمان سازی

خواسته فرماندار مهریز رعایت دقیق اصول فنی در ساختمان سازی

اصول فنی در ساختمان سازی

خواسته فرماندار مهریز رعایت دقیق اصول فنی در ساختمان سازی

وی با اشاره به وضعیت شهرستان مهریز و باغ شهر بودن آن به اهمیت برنامه ریزی و مشارکت مهندسان و جلب همکاری نظام مهندسی در اجرای طراحی تفصیلی شهرستان به عنوان یک موضوع مهم تاکید کرد .
فرماندار شهرستان مهریز گفت: باید همواره از نظرهای سازنده مهندسان دلسوز برای اجرای طرح های مختلف ، ساخت و سازها و طرح های عمران شهری استفاده شایسته صورت گیرد .
رستگاری خاطر نشان کرد: همگرایی دستگاه های مختلف اجرایی مرتبط با امور ساخت و ساز در سطح این شهرستان یک ضرورت همیشگی است بنابراین انتظار می رود موضوع جدی گرفته شود.
فرماندار مهریز در ادامه خواستار مشارکت فعال دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان در طراحی معماری بدنه خیابان های نوبیناد در سطح این شهرستان شد.
رستگاری یه اهمیت نگاه علمی به مسائل و ساخت و سازها در بخش های مختلف با بکارگیری تمام ظرفیت ها و دیدگاه ها تاکید و از تلاش های انجام گرفته در سال های اخیر در این شهرستان قدردانی کرد.
در ادامه این جلسه که در پردیس دانشگاه یزد در ساختمان شکیب برگزار شد در خصوص راه های افزایش کیفیت ساختمان ها و هرچه قانونمند شدن روند ساخت و ساز بررسی بعمل آمد.
شهرستان مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

خواسته فرماندار مهریز رعایت دقیق اصول فنی در ساختمان سازی

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ دی ۹۵
1167 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0