اولین بازدید تعدادی از اعضای هیأت مدیره از محل دفتر نمایندگی شهرستان اسفراین با حصاری اولین بازدید تعدادی از اعضای هیأت مدیره از محل دفتر نمایندگی شهرستان اسفراین با حصاری

اولین بازدید تعدادی از اعضای هیأت مدیره از محل دفتر نمایندگی شهرستان اسفراین با حصاری

اولین بازدید تعدادی از اعضای هیأت مدیره از محل دفتر نمایندگی شهرستان اسفراین با حصاری ، صورت گرفت. مشکلات حوزه ساخت و ساز در شهرستان اسفراین بررسی شد

کد خبر: 001029007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۰۰ - ۱۰:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولین بازدید تعدادی از اعضای هیأت مدیره از محل دفتر نمایندگی شهرستان اسفراین با حصاری ، صورت گرفت. مشکلات حوزه ساخت و ساز در شهرستان اسفراین بررسی شد

اولین بازدید تعدادی از اعضای هیأت مدیره از محل دفتر نمایندگی شهرستان اسفراین با حصاری

اولین بازدید تعدادی از اعضای هیأت مدیره از محل دفتر نمایندگی شهرستان اسفراین با حصاری
بررسی مشکلات حوزه ساخت و ساز در شهرستان اسفراین
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، در دیدار با شهردار اسفراین مسائل و مشکلات حوزه ساخت و ساز در این شهرستان را مطرح و اعلام کرد: صدور شناسنامه فنی و ملکی در ساختمانهای دارای مجری الزامی است، اگر چه بسیاری از بناها دارای مجری هستند اما برای آن ها شناسنامه فنی و ملکی صادر نمیشود و این مشکل در اسفراین رایج است.
«کیان حصاری» در اولین بازدیدی که بهمراه تعدادی از اعضای هیأت مدیره از محل دفتر نمایندگی شهرستان اسفراین انجام شد، با بیان اینکه اقدام به موقع نسبت به گزارش ناظرین سازمان نظام مهندسی در شهرداری موجب انتفاع مردم میشود، گفت: در اجرای نقش نظارتی شهرداری تنها به موضوع متراژ توجه میشود در حالیکه باید تمام مسائل فنی مدنظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: نمایندگی سازمان در شهرستان ها به علت حرکت هم سو و مدیریت یک‌پارچه دارای اهمیت ویژه ای هستند و مد نظر سازمان است.
شهردار اسفراین نیز در این دیدار با تاکید بر رعایت اخلاق حرفه ای اظهار داشت: برخی از قوانین در شهرداریها قدیمی است و بدین لحاظ دارای مشکلات و مسائلی است.
شهردار اسفراین با عنوان اینکه بالابودن نرخ تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی منجر به رکود در حوزه ساخت و ساز شده است، افزود: مسائل مطرح شده موجود نیز به علل نبود نیروی متخصص در مدیریت شهری بخوبی بررسی نمی گردد.
ارجمندی کاهش درآمد های شهری و عدم بهره مندی از صنایع بزرگ را از دیگر مشکلات این شهرستان ذکر و بیان کرد: مشکلات درآمدی مستقیم بر روی اقتصاد شهر و ساخت و سازها تاثیر گذاشته است، با این حال هم‌چنان ساخت بنا باید نظام مند باشد.
لازم به ذکر است قبل از جلسه بازدیدی از ساختمانهای در حال احداث سطح شهرستان انجام شد و در این دیدار مسائل و مشکلات مربوط به حوزه ساخت و ساز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهایی نیز برای رفع آنها ارائه گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۰۰
338 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0