اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران در مجموعه فرهنگی هنری دیدی نور اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران در مجموعه فرهنگی هنری دیدی نور

اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران در مجموعه فرهنگی هنری دیدی نور

اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران در مجموعه فرهنگی هنری دیدی نور ، برگزار گردید. این نشستها سرآغاز فصلی نو در توانمند سازی معماران استان و ایجاد تعامل میان مهندسین استان باشد

کد خبر: 010423016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ تیر ۰۱ - ۱۲:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران در مجموعه فرهنگی هنری دیدی نور ، برگزار گردید. این نشستها سرآغاز فصلی نو در توانمند سازی معماران استان و ایجاد تعامل میان مهندسین استان باشد

اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران در مجموعه فرهنگی هنری دیدی نور

اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران در مجموعه فرهنگی هنری دیدی نور
اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران برگزار گردید
اولین نشست تخصصی تاملی بر معماری معاصر مازندران در مجموعه فرهنگی هنری دیدی نور برگزار گردید.
حمید سفیدگر، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در ابتدای این نشست تخصصی در سخنانی کوتاه ضمن عرض خوش آمد به مهندسین، از اعضای هیات مدیره سازمان در رشته معماری خانم محمودی، خانم ابراهیم زاده و آقای خدادی بابت تشکیل این نشست تخصصی تشکر کرد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد این نشستها سرآغاز فصلی نو در توانمند سازی معماران استان و ایجاد تعامل میان مهندسین استان باشد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار اعضای هیات مدیره در مسیر آموزش مهندسین، برگزاری این‌گونه دوره ها را مورد تاکید هیات مدیره دانست و اظهار امیدواری کرد برگزاری این دوره ها در همه رشته ها ادامه یابد.
در ادامه خانم ابراهیم زاده مسوول کارگروه همایش‌های سازمان و عضو هیات مدیره در رشته معماری ضمن تشکر از همراهی اعضای هیات مدیره، تصریح کرد: همت سازمان‌ها و نهادهای مردم نهاد و سازمان‌های صنفی در تمامی کشورها برای هموار کردن مسیر توسعه بسیار مهم بوده و سازمان نظام مهندسی یکی از سازمان‌های پیشرو در کشور است که در افزایش کیفیت زندگی و حفظ محیط زیست می‌تواند نقش آفرینی کند.
وی برگزاری نشست‌های تخصصی در یک فضای اشتراکی را زمینه ای مناسب برای پرسشگری دانست و گفت: باید بیندیشیم که نقش معماران در وضع امروز معماری مازندران چیست و چه چالش‌هایی در این حوزه در استان وجود داشته است.
سفیدگر در خاتمه خبر از تلاش سازمان نظام مهندسی برای نقش آفرینی در راستای مسولیت های اجتماعی و آموزشی داد و ابراز داشت قطعا در دراز مدت منافع این تلاش‌های سازمان به مهندسین و شهروندان استان خواهد رسید.
این نشست تخصصی با برگزاری پنل تخصصی با حضور نیک فطرت، اسلامی، کهزادی و اصغرزاده و پرسش و پاسخ مهندسین به کار خود پایان داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۰۱
322 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0