نخستین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

نخستین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

نخستین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، از بیست و دوم آذر ماه لغایت بیست و ششم آذرماه بصورت مجازی برگزار می گردد

کد خبر: 990923003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ - ۸:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نطام مهندسی، نخستین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، از بیست و دوم آذر ماه لغایت بیست و ششم آذرماه بصورت مجازی برگزار می گردد

نخستین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار می شود:
وبینار روش پژوهش و نگارش مقاله علمی
نخستین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از بیست و دوم آذر ماه لغایت بیست و ششم آذرماه بصورت مجازی برگزار می گردد.
سازمان نظام مهندسی تهران با شعار “پژوهش هزینه نیست، سرمایه و نوآوری است” است برنامه ای متنوع ای در هفته پژوهش دارد. از جمله نفرات شاخص این همایش، محمد بهزادپور استاد دانشگاه و پژوهشگر برتر است که وبینار روش پژوهش و نگارش عامی را در تاریخ بیست و دوم آذر ماه در ساعت چهارده الی ۱۵:۳۰ دقیقه برگزار می گردد.
در همین مورد، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت هفته پژوهش در آذرماه سال جاری (بیست و دوم آذر لغایت بیست و ششم آذر) و با عنایت به نقش ویژه سازمان در راستای ارتقای دانش فنی و کیفیت کار شاغلان در بخش ‌های مختلف ساختمان و شهرسازی و اهمیت جایگاه پژوهش براساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، اقدام به برگزاری برنامه‌های ویژه و متنوعی در حوزه پژوهش و نوآوری در صنعت ساختمان، بصورت مجازی کرده است.
بدین وسیله از تمامی اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دعوت می‌ نماید در صورت تمایل، پس از مشاهده جدول زمان‌بندی برنامه‌های جشنواره اقدام به ثبت نام کنند.
امید است این برنامه در راستای بستر سازی بمنظور مشارکت هر چه بیشتر اعضا در فعالیت‌ های پژوهشی سازمان و افزایش سطح آگاهی ‌های عمومی در بخش‌های مختلف مهندسی ساختمان موثر واقع گردد.
جهت ثبت نام میتوانید تا تاریخ ۲۱ / ۹/ ۱۳۹۹ جهت ورود به هریک از برنامه های جدول زیر، در تاریخ و ساعت مقرر برگزاری آنها، بر روی عنوان هریک از برنامه ها، کلیک کنید.
قبل از ورود به هر دوره نیاز به انجام اقداماتی است که توجه به آن ها ضروری بوده و در ذیل جدول برنامه زمانبندی، درج شده است.
در این مورد، توجه به نکات زیر ضروری است:
جهت امکان شرکت در هر برنامه، نیاز به نصب نرم افزار Adobe Connection بر روی کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی هوشمند است.
برای ورود به هر برنامه، نام کاربری عبارتست از کد عضویت و کلمه عبور برابر کد ملی(بدون صفر ابتدای کد ملی) است.
منبع: برنا تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آذر ۹۹
406 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0