اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها با ریاست سازمان البرز اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها با ریاست سازمان البرز

اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها با ریاست سازمان البرز

اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها با ریاست سازمان البرز ، برگزار شد. احمد خرم پرداختن به منابع مختلف جدید درآمدی را از جمله مهم‌ترین وظایف سازمان دانست

کد خبر: 001128003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ بهمن ۰۰ - ۱۱:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها با ریاست سازمان البرز ، برگزار شد. احمد خرم پرداختن به منابع مختلف جدید درآمدی را از جمله مهم‌ترین وظایف سازمان دانست

اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها با ریاست سازمان البرز

اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها با ریاست سازمان البرز
اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها با ریاست سازمان
احمد خرم پرداختن به منابع مختلف جدید درآمدی را از جمله مهم‌ترین وظایف سازمان دانست
اولین جلسه خزانه داران سازمان های نظام مهندسی ساختمان کلیه استان‌ ها با حضور احمد خرم رئیس سازمان و سیف الله علی نیا امین مالی شورای مرکزی و با رعایت پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری و مجازی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کار اصلی خزانه داری را تسریع و تسهیل در مسائل امور مالی عنوان کرد و افزود: پرداختن به منابع مختلف جدید درآمدی سازمان همچون اجرای شناسنامه فنی ملکی، مبحث نوزدهم در مورد ارزیابی مصرف انرژی، کارگزاری بیمه تضمین کیفیت و مسئولیت ساختمان، آموزشهای مهارتی و ارتقای پایه و هم‌چنین به روز رسانی اطلاعات اعضا و اجرای مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان؛ از جمله مهم‌ترین وظایف سازمان است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان، هم‌چنین خواستار آن شد تا دستورالعمل ساماندهی و تعیین وضعیت استخدامی پرسنل ابلاغی توسط این سازمان اجرا گردد.
خرم در خاتمه این جلسه با انتقاد از تعرفه پایین خدمات مهندسی، اظهار داشت: تعرفه خدمات مهندسی فعلی دریافتی معادل یک‌ سوم واقعیت است که در ایران هزینه خدمات مهندسی نیم درصد است در حالی که در دنیا ۵ تا ۸ درصد هزینه صرف خدمات مهندسی می شود.
در همین حال، علی نیا امین مالی شورای مرکزی در این جلسه با اعلام اینکه جلسه خزانه داران سازمانهای استانی نظام مهندسی برای اولین بار برگزار شده است، هدف از برگزاری این جلسه را هم‌اندیشی در راستای وحدت رویه در امور و آشنایی با مسائل ‌و مشکلات مختلف عنوان کرد.
علی نیا در ادامه گزارشی از تصویب تراز ۹۸ و بودجه ۹۹ استان‌ها ارائه کرد و در مورد نظام نامه محاسبه حق الزحمه اعضای هیات مدیره، رئیس و خزانه دار ها توضیحاتی داد.
وی هم‌چنین گفت: استان ‌ها همکاری لازم را در پرداخت به موقع مطالبات شورای مرکزی انجام دهند تا شورای مرکزی و سازمان نظام مهندسی کشور بتواند برنامه های مصوب را به نتیجه برساند.
وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با توجه به پی‌گیری ریاست سازمان و اعضای هیات رئیسه و نگاه مثبت شورای مرکزی و همچنین با توجه به آغاز موج جدید کرونا، مجوز بررسی و تصویب تراز ۹۹ و بودجه ۱۴۰۰ به شورای مرکزی از سوی وزارت خانه ابلاغ گردد.
در این جلسه هر کدام از اعضا، دیدگاه های خود را در مورد مسایل مختلف ارائه کردند و مقرر گردید، نظرات اصلاحی خزانه دار در مورد اصلاح نظام نامه مالی و معاملاتی، دریافت و جهت بررسی در کمیسیون حقوقی ارسال گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ بهمن ۰۰
264 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0