نخستین جلسه کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام نخستین جلسه کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

نخستین جلسه کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

نخستین جلسه کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام ، با حضور رئیس سازمان و اعضای کمیته آموزش در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام برگزار گردید

کد خبر: 010131001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ فروردین ۰۱ - ۱۱:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین جلسه کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام ، با حضور رئیس سازمان و اعضای کمیته آموزش در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام برگزار گردید

نخستین جلسه کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

نخستین جلسه کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام
نخستین جلسه کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام برگزار گردید.
نخستین جلسه کمیته آموزش در سال جاری با حضور رئیس سازمان و اعضای کمیته آموزش در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام برگزار گردید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در این نشست بر لزوم تمرکز سازمان نظام مهندسی به نیازسنجی و تقویت مباحث آموزشی و پژوهشی تاکید کرد و افزود: اصلی ترین وظیفه این سازمان بحث آموزش و توانمند سازی اعضاء در ارتقاء سطح آگاهیهای فنی و مهارتهای حرفه ای است.
” عبدالرضا ابوقداره ” با عنوان اینکه این سازمان متولی آموزش به جامعه مهندسین استان است، ادامه داد: با برگزاری دوره های آموزشی میتوان سطح کیفی و دانش فنی مهندسین استان را دوچندان کرد که خوشبختانه در سال گذشته تاکنون به این موضوع توجه ویژه ای شده است.
ابوقداره با اشاره به اینکه کمیته آموزش و ترویج به همت تعدادی از مهندسان عضو سازمان پایه گذاری شد و در طول این سالها به فعالیت مشغول بوده است، تصریح کرد: باید دوره های آموزشی سازمان به سمت کارآموزی به شیوه عملی و کارگاهی سوق پیدا کند و در این راستا میتوان از همفکری مدرسان و صاحب نظران در این حوزه بهره برد.
وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره تمام وقت خود را صرف پی‌گیری امور جامعه مهندسین استان می کنند، اظهار داشت: با افزایش و به روز رسانی امکانات آموزشی، زمینه ارتقاء سطح کیفی آموزش در این سازمان فراهم می گردد.
هم‌چنین در ادامه این نشست هر کدام از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
قابل ذکر است در پایان این نشست، ” مجتبی نوراللهی” به عنوان رئیس و ” حسین نساری” به عنوان نایب رئیس کمیته آموزش سازمان با رای اعضا انتخاب شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ فروردین ۰۱
861 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0