نخستین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با واحد کنترل ترویج و خدمات فنی و آزمایشگاهی نخستین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با واحد کنترل ترویج و خدمات فنی و آزمایشگاهی

نخستین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با واحد کنترل ترویج و خدمات فنی و آزمایشگاهی

نخستین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با واحد کنترل ترویج و خدمات فنی و آزمایشگاهی ، روز ۴ شنبه شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید

کد خبر: 010924008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ آذر ۰۱ - ۱۲:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با واحد کنترل ترویج و خدمات فنی و آزمایشگاهی ، روز ۴ شنبه شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید

نخستین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با واحد کنترل ترویج و خدمات فنی و آزمایشگاهی

نخستین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با واحد کنترل ترویج و خدمات فنی و آزمایشگاهی
مسایل و مشکلات تیم های کنترلی در این نشست مطرح و راه‌کارهای مناسب در دستور کار قرار گرفت
روز ۴ شنبه شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۱ اولین نشست هماهنگی واحد کنترل ترویج مقررات ملی ساختمان و خدمات فنی و آزمایشگاهی با رییس و هیات رییسه سازمان در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.
در این نشست، محسن قهرمانی مدیر واحد کنترل و ترویج گزارشی از تعداد نیروها و کیفیت و صلاحیتهای مهندسان شاغل در این واحد و نحوه اعزام تیمهای کنترلی به ماموریت و بازدیدهای فنی  ارایه کرد.
قهرمانی با اشاره به مشکلات پیش آمده بعد از ابلاغ بخشنامه تعارض منافع و کمبود نیروهای متخصص به ویژه در رشته های برق و مکانیک، خواستار کمک هیات رییسه سازمان برای تامین نیروهای لازم شد.
در ادامه، آیدین مطبوع مدیر واحد خدمات فنی و آزمایشگاهی و حاجی پور مسوول واحد بتن نیز گزارشی از اقدامات و کیفیت ارایه خدمات در این واحدها ارایه کردند.
هیات رییسه سازمان نیز در ادامه نکته نظرات و پیشنهادات خود را بمنظور بهبود شرایط و تسهیل امور به ویژه در بازدید های فنی اعلام کردند.
علی‌رضا مجربی ریاست سازمان نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت فعالیت واحد کنترل و ترویج و اینکه هیات رییسه از اقدامات واحد کنترل و ترویج حمایت می کند، از مدیران واحدهای کنترل ترویج و خدمات آزمایشگاهی خواست تا مشکلات و نیازهای جدی خود را بطور جدی از حوزه ریاست پی‌گیری کنند.
وی، توسعه فعالیتهای کنترلی در سطح استان را یک ضرورت و مطالبه جدی برشمرد و گفت: مشکلات با مدیریت صحیح می تواند بهبود یابد و این نباید مانع انجام وظایف ذاتی سازمان شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۰۱
233 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0