نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی ، با حضور شهردار بجنورد و معاونین و مدیران مناطق مختلف شهرداری و هیات رئیسه سازمان برگزار گردید

کد خبر: 000907009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۰۰ - ۹:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی ، با حضور شهردار بجنورد و معاونین و مدیران مناطق مختلف شهرداری و هیات رئیسه سازمان برگزار گردید

نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی
نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
نخستین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و سازمان نظام مهندسی ساختمان، با حضور شهردار بجنورد و معاونین و مدیران مناطق مختلف شهرداری و هیات رئیسه سازمان در محل دفتر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب شایسته آقای دکتر حمیدی به سمت شهردار بجنورد، و تقدیر و تشکر از حضور شهردار و همکاران محترم در سازمان، همکاریهای مشترک شهرداری با سازمان نظام مهندسی ساختمان را بسیار مهم و تأثیر گذار دانست.
کیان حصاری در ادامه گزارشی از اهداف و برنامه های این دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که مهم‌ترین هدف آن شفاف سازی عملکرد سازمان و سرعت بخشیدن در ارائه خدمات است، ارائه کرد.
حصاری گفت: هم اکنون بزرگترین معضل استان ساخت و سازهای غیر مجاز بوده که انشالله بتوانیم با همکاری شهرداری، سایر ارگان ها و سازمان ها این موارد را به حداقل برسانیم.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مهندسین عضو سازمان، بالغ بر پنج هزار نفر مهندس عضو، در پروژه های عمرانی و شهرسازی را مورد تأکید قرار دادند و هم‌چنین بر مشارکت مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در کمیسیون ها و کمیته های تخصصی مرتبط با شهرداری تأکید نمود.
در پایان موضوعات و مباحث تکریم ارباب رجوع ، بسط و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان در قالب انعقاد تفاهم نامه مشترک فیمابین، موضوعات کمیسیون ماده صد و تأییدیه های استحکام بنا، رسیدگی به موقع به گزارشات تخلفات ساختمانی مهندسان ناظر سازمان و برگزاری جلسلت مستمر و منظم با شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای هماهنگیهای بیشتر مورد تأکید مجدد ریاست سازمان استان قرار گرفت.
حمیدی، در این دیدار ضمن تبریک انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره، گفت: نقش شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان در توسعه بخشی به شهرها انکارناپذیر است.
حمیدی افزود: تعامل بین سازمانی می تواند راه‌گشای خیلی از مسائل برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان باشد.
شهردار بجنورد در پایان گفت: باید به سمت و سوی فرهنگ سازی گسترده در شهر با هدف اعلام وظایف قانونی در ساخت و سازها و کنترل بر کاهش تخلفات حرکت کنیم.
در خاتمه جلسه نیز، اعضای هیات رئیسه سازمان و مدیران و معاونین شهرداری که در جلسه حضور داشتند نقطه نظرات خود را اعلام کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۰۰
371 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0